Avavavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.364 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lotte32

Har bare ondt i mit underliv at jeg ku tude det niver og er ømt... blev insemineret igår, og er bekymret for om der kan være noget galt, eller om det mon er normalt??? andre der har haft ondt efter IUI?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Ansemusen

Uden at vide noget om det selv, så mener jeg at have læst om flere herinde som har haft ondt efter, og netop den nivende fornemmelse som du beskriver!

Anmeld

16. marts 2010

Sofiedk

Jeg plejer normalt ikke at have ondt ved iui, men ved min sidste iui her var jeg virkelig øm bagefter og sindsyg hævet i maven nogle dage efter. Jeg tror ikke du skal være bekymret, måske det bare er tegn på at der foregår noget dernede

Anmeld

16. marts 2010

FruEllingsen

Jeg plejer normalt ikke at have ondt ved iui, men ved min sidste iui her var jeg virkelig øm bagefter og sindsyg hævet i maven nogle dage efter. Jeg tror ikke du skal være bekymret, måske det bare er tegn på at der foregår noget dernede

Da jeg blev insemineret havde jeg også rigtig ondt efterfølgende.

Krydser fingre for at det er gode tegn

Men hvis du er alt for bekymret synes jeg du skal prøve at ringe ind til det sted hvor du er blevet insemineret. Der hvor jeg var under behandling var de rigtig søde til at berolige en

Anmeld

16. marts 2010

oo

jeg havde altid ekstremt ondt efter insemination, jeg kunne slet ikke stå fuldt oprejst i 3 dage omkring inseminationen og vi endte altid med bare at køre hjem og så gik jeg op og sov nogle timer fordi jeg blev så udmattet af smerterne. det er helt normalt og betyder hverken fra eller til for befrugtningen men det er megatræls, for man blir jo forskrækket når det er.

held og lykke!!!

Anmeld

16. marts 2010

AK

Jeg kan sagtens følge dig. Er alt som det skal være, eller er der noget helt galt. Hvad sker der med kroppen, og hvorfor reagerer den sådan? Jeg fik sat æg op i fredags, og jeg ligner en ballon. Er helt oppustet, og det gør irriterende ondt. Og de tanker man har, gør det ikke bedre. Jeg synes det er en hård omgang, når man skal i gang med forløbet. Det er ventetid på ventetid på ventetid. Og man ved ikke engang om det bliver til noget. Det er tredje gang jeg får sat æg op, så humøret er ikke så optimistisk som det har været tidligere. Træls træls træls.  Men nu er det den dejlige ventetid igen. Og så tror jeg at vi bliver mere obs på kroppen nu hvor man er i behandling. Tidligere skænkede jeg ikke en tanke hvis jeg en dag fik ondt i underlivet, så ja - sådan er det jo. Men nu er det mindste jag eller svimmelhed mv. noget man er 100 procent obs på.

Håber det lykkedes for jer

Anmeld

16. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Har bare ondt i mit underliv at jeg ku tude det niver og er ømt... blev insemineret igår, og er bekymret for om der kan være noget galt, eller om det mon er normalt??? andre der har haft ondt efter IUI?? 

Hej søde, jeg kan raportere det samme... Er øm og det niver og svier... Og det er helt naturligt og gode tegn... Det er hvad min læge siger...

Knus Lene

P.S. Dejligt at have en at følges med!!!

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

lotte30 skriver:

Jeg havde også rigtig ondt i dagene efter jeg blev insemineret og det var gode tegn... på, at det også er det for dig

Anmeld

17. marts 2010

lotte32

Tak for alle jeres svar  dejligt at høre at det er helt normalt, humøret var helt i nul igår og jeg kom endda til at smugdrikke 2 små kopper kaffe  ups

Det er en værre rutchebanetur det her barnløshedsbehandling, og selv om manden er både forstående, kærlig, hjælpsom og overbærende, så ved han jo ikke hvordan det føles inde i kroppen, og så er det rart at have alle jer skjønne qvinder at søge råd hos og blive beroliget af

tak til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.