Jeres mænds forhold til missen efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Ansemusen

Ja undskyld alle mine indlæg i dag, har pludselig en masse spørgsmål! Håber det er okay tøser

Inspireret af 'Jeg vil slikkes' tråden, kom jeg til at tænke på om jeres mænds forhold til jeres mis (eller hvad I nu kalder den) har ændret sig efter jeres fødsel, og om han var nede og lure imens. Jeg har hørt og læst, at nogle mænd ikke kan ryste det syn af sig, og at deres forhold til deres kærestes underliv aldrig bliver det samme igen. Er det sådan jeres mænd oplever det, eller I føler han oplever det?

Min kæreste regner ikke med at kunne holde sig væk dernedefra når jeg skal føde, han tror han bliver så spændt, hvis jordemoren fx. siger at nu kan man se håret, at han straks vil ned og se. Han er overbevist om, at det ikke vil påvirke hans sexlyst eller lysten til at give oralsex. Men jeg er selv lidt nervøs. For det kan jo aldrig gøres om, hvis det er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

LotteGabriella

Ansemusen skriver:

Ja undskyld alle mine indlæg i dag, har pludselig en masse spørgsmål! Håber det er okay tøser

Inspireret af 'Jeg vil slikkes' tråden, kom jeg til at tænke på om jeres mænds forhold til jeres mis (eller hvad I nu kalder den) har ændret sig efter jeres fødsel, og om han var nede og lure imens. Jeg har hørt og læst, at nogle mænd ikke kan ryste det syn af sig, og at deres forhold til deres kærestes underliv aldrig bliver det samme igen. Er det sådan jeres mænd oplever det, eller I føler han oplever det?

Min kæreste regner ikke med at kunne holde sig væk dernedefra når jeg skal føde, han tror han bliver så spændt, hvis jordemoren fx. siger at nu kan man se håret, at han straks vil ned og se. Han er overbevist om, at det ikke vil påvirke hans sexlyst eller lysten til at give oralsex. Men jeg er selv lidt nervøs. For det kan jo aldrig gøres om, hvis det er...

Her har det ikke haft nogen effekt...Brian var med til at holde mit ene ben og så derfor det hele i CLOSE UP Heldigvis har han ikke fået traumer af det og han vil stadigvæk gerne slikke, og kæle ligesom før

Anmeld

16. marts 2010

B&J

min fyr så også det hele og klart de vil kigge det er da vildt spænde og sex livet har ikke ændre sig overhovede dejligt

Anmeld

16. marts 2010

Ansemusen

Dejligt at høre! Tænker også, at dem som selv vælger at kigge, vel har et naturligt forhold til at en fødsel er en ting, sex noget andet. Så håber heller ikke det bliver problemer på den front her!

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Ansemusen skriver:

Dejligt at høre! Tænker også, at dem som selv vælger at kigge, vel har et naturligt forhold til at en fødsel er en ting, sex noget andet. Så håber heller ikke det bliver problemer på den front her!

det bliver det helt sikkert ikke, for så tror jeg heller ikke at han ville være interesseret i at kigge med dernede, altså hvis han ikke havde et naturlig forhold til det

Anmeld

16. marts 2010

B&J

Ansemusen skriver:

det skal du ikke regne med han er jo den stolte far og vil se lille baby.... sex er noget helt andet

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

B&J skriver:

det skal du ikke regne med han er jo den stolte far og vil se lille baby.... sex er noget helt andet

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.