11 dage tilbage i børnehaven. :-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Susan1978

Er det ikke vildt, jeg sagde til Ea i morges da jeg afleverede hende om hun ikke synes det var vildt at hun nu kun skulle gå i børnehave 11 dage mere..

jooo det mente hun også.

Men hun kommer jo helt sikkert på besøg de næste par år, for Emil skal starte i samme børnehave som hun har gået i.

ja faktisk skal Emil jo også kun være hos Jane 11 dage også.

De starter nye steder samme dag, dvs tirsdag den 6 april..   nøj det blir en stor dag..

ved ik lige hvordan jeg skal være begge steder, men jeg må se hvordan vi kan få det til at hænge sammen.

Ea har også lige haft sin første gymnastik opvisning..  hvor vi fejrede hendes fødselsdag bagefter. i får da lige et par billeder fra dagen, hvis i ikke har set dem på facebook.

Fra den 5 marts om morgenen.

Fødselsdag i børnehaven.

Gym opvisning 13 marts

Ea foran alle hendes fine kager, jeg er ret sikker på hun var tilfreds. De runde har hun selv været med til at pynte og barbiekagerne var en overraskelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Muslingen

Super flotte kager. Det er du altså bare god til!!!

Og jo det er vildt så store de er nu!

Knus Fie

Anmeld

17. marts 2010

tumle81

Ja det er overvældende at det snart er slut med børnehaven for tøserne, kan slet ikke forstå det. Victoria holder fri inden påske så hun har lige lidt færre dage, men kommer også stadig til at besøge børnehaven da Valdemar jo går samme sted, og Victor netop også har fået plads til august...

Flotte flotte kager, men det har jeg jo allerede sagt :-)

Knus Kathrina

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Dejlige billeder :-) Filuca og Milas skal til gymnastikopvisning på lørdag:-)

Filuca starter først i "Smutten" 1. aug, så hende og Milas har et par mdr sammen i børnehaven, for fik ham jo rykket frem til at starte 1. maj :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.