fedt nye dræn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Lene76

godt planlagt af Viktor.... moren har ferie også ligger man sig syg med feber og opkast..... havde en tid hos ørelægen, og selvfølgelig ska drengen da ha nye dræn i på fredag.......... glæder mig til påsken hvor jeg/vi osse har ferie der har ungerne bare ik at blive syge.....

er det osse sådan hos jer at når i har fri el har planlagt noget man ska så bliver ungerne syge????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Siber

Lene76 skriver:

godt planlagt af Viktor.... moren har ferie også ligger man sig syg med feber og opkast..... havde en tid hos ørelægen, og selvfølgelig ska drengen da ha nye dræn i på fredag.......... glæder mig til påsken hvor jeg/vi osse har ferie der har ungerne bare ik at blive syge.....

er det osse sådan hos jer at når i har fri el har planlagt noget man ska så bliver ungerne syge????

øv øv god bedring til jer, og fortsat god ferie

Ja det hænder at mine tøser bliver syge på de forkerte tidspunkter

Knus SIber

Anmeld

18. marts 2010

Grynt

Hej Lene. Vil lige ønske Viktor held og lykke med i morgen. Han er jo sej, så det kommer han sig hurtigt over  

Pøj pøj

Anmeld

18. marts 2010

BK

Lene76 skriver:

Ja held og lykke med ham... Han skal nok klare det rigtigt flot...

Anmeld

18. marts 2010

Lene76

Tak piger jeg er osse sikker på at han tager det fint...... jeg havde bare det der øjeblik hvor de ska ha masken og falde hen også går man ind i et rum ved siden af ....... men jeg klarede der jo sidst alene og denne gabg er johnny med.

godnat de damer

Anmeld

19. marts 2010

Siber

Lene76 skriver:

Tak piger jeg er osse sikker på at han tager det fint...... jeg havde bare det der øjeblik hvor de ska ha masken og falde hen også går man ind i et rum ved siden af ....... men jeg klarede der jo sidst alene og denne gabg er johnny med.

godnat de damer

hej Lene,

Hvordan gik det?

Håber at V-drengen har det godt og også moren selvfølgelig

Knus SIber

Anmeld

19. marts 2010

Lene76

Det gik lige efter bogen......  han har været lidt pyller i dag men ellers ok. kunne se da jeg puttede ham at han havde blødt lidt i den ene øre men det er vel osse meget normalt......

tak fordi du tænkte på os, moren er osse ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.