Har forelsket mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Pia.

BubbieBear skriver:

tja den koster 999 hos callme Og synes ikke de har et abonement der passer lige præcis på mig. Ved godt at man selv kan sammesætte det, men det kommer alligevel i nærheden af den pris det koster hos 3 i sidste endnu.

Må jeg spørge om hvad du havde af problemer hos 3?

Det er måske også forkert af mig at dømme 3 mobil - men den gang jeg have 3 var det stadig meget nyt og der var rigtig mange steder hvor der ikke var dækning, så jeg endte med at opsige mit abbonnement efter 6 mdr - men det var slet ikke så nemt som jeg troede, jeg sloges med dem i mange mange mdr. for at komme af med det igen - så det er nok derfor jeg ser lidt sort på det i dag...

Men ved andre har været glade for 3 mobil, så prøv engang og tag chancen...

Det er en dyr mobil og hvis 3 kan gøre det billigere for dig, så syntes jeg så bestemt du skal gøre det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

BubbieBear

Pia. skriver:

Det er måske også forkert af mig at dømme 3 mobil - men den gang jeg have 3 var det stadig meget nyt og der var rigtig mange steder hvor der ikke var dækning, så jeg endte med at opsige mit abbonnement efter 6 mdr - men det var slet ikke så nemt som jeg troede, jeg sloges med dem i mange mange mdr. for at komme af med det igen - så det er nok derfor jeg ser lidt sort på det i dag...

Men ved andre har været glade for 3 mobil, så prøv engang og tag chancen...

Det er en dyr mobil og hvis 3 kan gøre det billigere for dig, så syntes jeg så bestemt du skal gøre det...

Tør ikke tage chancen. Ringede lige til min søs og hun har kun problemer med dem.

Så hellere give det ekstra for telefonen

Anmeld

16. marts 2010

Ranarupta

Jeg har lige haft et 3-abonnement, hvor de havde klokket lidt i det ved oprettelsen. Det rettede de med det samme og helt uden efterfølgende problemer med faktura osv. (Hvilket jeg har prøvet gennem Sonofon - da de hed det...)

Jeg er ikke længere ved 3, da jeg skiftede mobil og fandt et godt tilbud på en ved CallMe.

Jeg var helt tilfreds med 3, og vil gøre det igen, hvis der kommer et godt tilbud.

Anmeld

16. marts 2010

Ansemusen

Hvad med at købe den gennem Telia? Deres on abonnement giver ret billige telefoner.

Anmeld

16. marts 2010

karina1980

jeg har haft 3-mobil i 2 år nu uden problemer, har det både på pc og begge mobiler.

jeg har så haft så rigeligt af problemer tdc, telia og sonofon, så de selskaber er fuldstændig blacklistet her, aldrig er jeg blevet så dårligt behandlet og røvrendt.

kender ikke til callme

Anmeld

16. marts 2010

BubbieBear

Ansemusen skriver:

Hvad med at købe den gennem Telia? Deres on abonnement giver ret billige telefoner.

De er desværre dyrere end Callme og Telenor

Anmeld

16. marts 2010

Majbriteriksen

Jeg har haft 3 i mange år efterhånden (4-5) og det er det teleselskab der hurtist retter deres fejl hvis der har været nogen-med et undskyld, du får lige bla bla. Tlf er også billige ved dem og hvis man ringer ind til dem så er "køen" ikke så lang som feks ved de andre udbydere. Er lige blevet ringet op at det abbon. som jeg havde var for dyr til mit forbrug, så om jeg ikke vile skifte-det er da service. så kun  for 3

Anmeld

16. marts 2010

BubbieBear

Majbriteriksen skriver:

Jeg har haft 3 i mange år efterhånden (4-5) og det er det teleselskab der hurtist retter deres fejl hvis der har været nogen-med et undskyld, du får lige bla bla. Tlf er også billige ved dem og hvis man ringer ind til dem så er "køen" ikke så lang som feks ved de andre udbydere. Er lige blevet ringet op at det abbon. som jeg havde var for dyr til mit forbrug, så om jeg ikke vile skifte-det er da service. så kun  for 3

thumbs up!

Men synes bare jeg har hørt om mange der ikke har haft dækning på deres mobil, eller at de har opsagt et abbon. og det så ikke var opsagt alligevel

Anmeld

16. marts 2010

Sisley

Hvad med en N79 - den synes jeg er megafed (og jeg har den så selv ) - men har ikke forstand på om den kan det du skal bruge den til ift. N97'eren...

Anmeld

16. marts 2010

LRJ

BubbieBear skriver:

Hej tøser

Jeg har forelsket mig i en mobil. EN Nokia N97 Mini.
Nu er dilemmaet så: Skal/skal ikke købe den?!

Nogen af jer der har den der måske kan tale for/imod?

Så at den var ret billig ved 3, men har ikke hørt meget godt om dem teleudbydere

Men mobilen ser bare SÅ fed ud!

Knus fra hende den smask forelskede

Har N97'ern altså den store af dem, Og vil råde dig ikk til at købe den, dens software bliver ekstrem langsomt efter et bestemt antal tid, og touch screenet dur ikk rigtigt.. så heller ofre de penge og købe den der N900 i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.