Der var engang jeg havde verdens bedste fætter. Elskede ham overalt på jorden, ham og jeg havde et helt unikt forhold. Vi sås rigtigt ofte på trods af der er 8 år mellem os, vi gik i byen sammen, sov sammen, spiste sammen og vi havde det bare fantastisk sammen. For 13 år siden mødte jeg min mand og vi gik super godt i spænd alle 3, han var hos os mindst et par aftener om ugen og gerne hele weekenden eller vi var hos ham og vi hyggede os!
Så skete der det at han mødte hende der idag er mor til hans 2 børn. Inden da har han haft 2 længerevarende forhold på hver 4 år. Jeg havde et super forhold til begge de piger, vi hyggede os alle 3. Hende der så kom ind i billedet - hun kunne tilsyneladende fra første færd ikke lide os. Hun boede på sjælland og flyttede ret hurtigt over til min fætter. Når vi kom på besøg som vi plejede blev vi mødt af hende i døren som bare sagde "vi vil gerne være alene". Før hun kom til var alle familietin en fest, nu er de kedelige. Hun er vanvittigt intrigant og har forsøgt at splitte vores lille ellers så faste familie.
Nu ses vi sjældent, kun til jul, påske og fødselsdage. Vores datter er vild med deres børn og de har også for nylig til en fødselsdag tilbudt at passe hende så vi kunne gå i bio (-ja hallooo vi har 2 børn, hvad gør vi lige af det andet barn imens..)
Nå men sagen er at vi nogen gange har inviteret dem til middag UDEN bagtanke. Vi er KUN derude hvis min mand som er håndværker skal lave noget. Nu har de i et stykke tid været vide for at få os derud fordi de skal have lavet noget. Min mand har sagt ja og nu vil de have os derud og spise i aften. Jeg er mega træt af det, skal jeg:
Melde fra og blive hjemme med begge unger?
Melde fra og lade min datter tage med derud?
Tage med og lade som ingenting?
Tage med og lade en bemærkning falde om at det da er dejligt at min mand er håndværker, ellers ville vi aldrig blive budt derud?
- det skal siges at jeg før har ringet derud og forsøgt at tage en snak med dem men det prellede ligesom af..
Tak fordi du læste med så langt, trænger til friske øjne på det her..
Anmeld