Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

B&J

Min dreng er snart 2 uger gammel men de sidste par dage er han begyndt med af ikke vil sove, han spiser det han skal og afførring og tisser som han skal men når han er træt lukker øjne og vi ligger med ham eller han ligger for sig selv så vågner han igen han vil bare ikke give efter med af sove hvad kan jeg endelig gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

siw84

vi har helt samme problem med vores søn som er 1 mdr..  han kan ligge hos os og sove og når vi ligger ham i liften vågner han og vil bare ikke falde til ro.. de aftner har vi haft en del af.. lider han af meget luft i maven?? det kan nemlig være det der gør ham urolig.. det har vores..

er det hele dagen han gør det?

jeg er begyndt på at være lidt stædig og ligge ham i liften lidt efter han har spist og jeg kan se han er træt og når han så bliver vildt urolig eller græder giver jeg ham sutten og det bliver jeg ved med og det har de sidste par gange lykkedes os at han tilsidst er faldet i søvn og gav efter.. for de er jo trætte..

og hvis han er helt umulig sent om aftenen hvor vi skal i seng og det ikke helt går, så sover han sammen med os i sengen.. det er lidt mod min vilje da jeg helst vil have han sover i sin lift, men det gør vi får noget søvn, som jo bare er guld værd så man kan hænge sammen..

hilsen siw med søn der heller ikke altid vil sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.