Kuk kuk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Charlie

Hejsa alle I soede dejlige piger

Det er vist ved at vaere lidt laenge siden, jeg har vaeret herinde

Jeg haaber, I har det godt alle sammen. Om lidt giver jeg mig til at laese lidt op.

Her gaar det ganske godt. Malte vokser og vokser og er jo allerede 6 maaneder+ og er begyndt paa groed. Han er en glad og mild dreng, som dog ogsaa uden problemer viser det, naar der er noget, han er utilfreds med. Han kan godt blive temmelig hidsig og lave flitsbuen Og Marcus trives ogsaa. Han skal, hvis vi bliver her i Luxembourg, starte i skole til sommer... Jeg synes godt nok, det er tidligt... Vi maatte lige en tur forbi vagtlaegen for et par uger siden. Han vaagnede og hostede og kunne naesten ikke traekke vejret. Det viste sig saa, at han havde faaet falsk strubehoste.

Lige nu ligger jeg syg herhjemme med brystbetaendelse! Av av aaavvv. Det er godt nok temmelig nasty!

Men ellers har vi det godt alle sammen

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Munder

Hvor dejligt at høre fra dig Hvornår finder I ud af om I bliver dernede?

Godt at høre at ungerne trives. Tænk at Malte allerede er blevet ½ år, tiden går godt nog stærkt.

Knus

Dorte

Anmeld

16. marts 2010

3rollinger

Charlie1980 skriver:

Hejsa alle I soede dejlige piger

Det er vist ved at vaere lidt laenge siden, jeg har vaeret herinde

Jeg haaber, I har det godt alle sammen. Om lidt giver jeg mig til at laese lidt op.

Her gaar det ganske godt. Malte vokser og vokser og er jo allerede 6 maaneder+ og er begyndt paa groed. Han er en glad og mild dreng, som dog ogsaa uden problemer viser det, naar der er noget, han er utilfreds med. Han kan godt blive temmelig hidsig og lave flitsbuen Og Marcus trives ogsaa. Han skal, hvis vi bliver her i Luxembourg, starte i skole til sommer... Jeg synes godt nok, det er tidligt... Vi maatte lige en tur forbi vagtlaegen for et par uger siden. Han vaagnede og hostede og kunne naesten ikke traekke vejret. Det viste sig saa, at han havde faaet falsk strubehoste.

Lige nu ligger jeg syg herhjemme med brystbetaendelse! Av av aaavvv. Det er godt nok temmelig nasty!

Men ellers har vi det godt alle sammen

Knus Dorthe

Godt at hoere fra dig.

Daniel har jo allerede gaaet i skole siden september og eeeelsker det og elsker sin laereinde. Alle tegninger er til hende og blade han finde paa gaden og hvad han ellers har. Og er det ikke til hende skla han ihvertfald vise hende alt.

Han nyder at laere og hygger sig gevaldigt. Ligesom Laura har gjort det siden hun startede som 3 aarig.

Knus

Tirne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.