Det er med meget blandede følelser jeg kan fortælle jeg har fået konstateret PCO. Det er både en lettelse, fordi det giver mig en masse svar, men det er også død frustrerende, for hvad nu?
Jeg er i fuld gang med at tabe mig, så håber det kan hjælpe lidt. Min læge har skrevet en henvisning til en fertilitetsklinik, men hvad så nu?
Hvad har I af erfarringer med behandlinger, hvor længe har I måtte vente på der skete noget, og hvad med graviditet hvor længe gik der osv?
Jeg synes det er rigtig svært, føler noget af min kvindelighed er forsvundet, og jeg er forvirret over fremtiden. Det hele er meget nyt for mig!
Jeg haved det på samme måde da jeg for snart 5 år siden fik konstateret PCO.. 
Fra hanvisningen blev sendt til vi kom til samtale gik der vidst 2½ måned.. Det er tit dér ventetiden ligger! Da vi så havde været til samtale gik vi straks i gang med hormonbehandling, og efterfølgende inseminering. Jeg blev gravid i 4. forsøg. Dvs. ca. 4 måneder efter.. Det er jo så meget forskelligt fra person til person hvor hurtigt kroppen reagerer..
Vi gik så i gang med projekt baby nr. 2 i april 2009, og blev gravid første gang jeg blev insemineret - de var nødt til at afbryde de 2 første forsøg, da der var noget galt i cyklus.. Så jeg blev gravid i slutningen af august 09.. 
Håber det kommer til at gå godt for dig..
Kram Maria 30+2
Anmeld