I dag i toget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Monica

I dag har jeg været hos ørelægen med Tobias, og han skal have lagt dræn - imorgen... Puha...

Men fik også lige en på opleveren i toget...

På vej i toget til Roskilde  er der er en blind ung pige der viser sit månedskort til togmusse (altså man kan ikke ligefrem SE at hun er blind - ud over hendes blinde stok) Togmusse  skruer bissen på og siger at kortet er udløbet for 10 dage siden, pigen siger at det er der ingen der har fortalt hende, togmusse mener at det er hendes eget ansvar. Pigen siger at hun er blind og så siger togmusse gudhjælpemig: Har du et bevis på at du er blind - ud over din blindestok??? Og skriver hende en bøde.... Jeg var totalt rystet!!!!!!!!!!!!!

Hva fanden sker der??? Man må da stadig gerne tale pænt!!!

Moni - som er nervøs for Tobias

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Muffinmus

sikke da en knaldhætte, jeg ville sgu have ringet ind til dbs og brokket mig på hendes vegne !!!!

Anmeld

15. marts 2010

Stumpen

Får helt ondt af den unge pige... (der skal bare intet til at jeg får ondt af nogen og hyler efter jeg er blevet mor) Sådan behandler man da ikke andre.,... Se beviser for at hun er blind...aj come on...

Pøj pøj med sønnike..

Anmeld

15. marts 2010

Kaufie

Tror desværre skylden skal findes hos de, der rent faktisk snyder med sådanne ting. Jeg har ofte set nogen falde i pludselig dyb søvn når konduktæren nærmer sig - og så er kørt længere end de har billet til. Og har også hørt blinde-tricket omtalt som blinde-tricket før. Hvis man som togkonduktør har fået taget røven flere gange på den måde, ja, så kan man måske godt forstå den reaktion.

Har handicappede ikke en form for dokumentation med - som fx diabetikere vist nok har - min fætter har ihvert fald et kort med nogen oplysninger på, så han forhåbentlig kan få hjælp lidt hurtigere end ellers.

Anmeld

16. marts 2010

Nadi

Stakkels pige!!

Ej det kan hun sgu da ikke være bekendt, jeg er helt rystet over den manglende forståelse. Og så undre de sig over hvorfor de er et hadet folk?!

Anmeld

16. marts 2010

Monica

Jeg var så rystet... <men hvorfor sagde jeg ikke noget??? Plejer sgu da ikke at have tabt mæglet... Men kender I det, man sidder bare der og krummer tæer..

Moni - flov over at jeg ikke hjalp til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.