Pille Junglen!!!! Føler mig lost....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

VNB

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig lidt her...

Jeg læste på nettet om en såkaldt "kanon kur" mod barnløshed... det er en alternativ behanling hvor man spiser en masse natur medicin, og flere kvinder har oprettet indlæg hvor de skriver at kuren virkede for dem...

Jeg har nu købt den (var pisse mega dyr...) men ville lige ringe til klinikken og sikre mig at den nu ikke "ødelagde" noget af deres behandling... sygeplejersken kendte godt kuren men ville ikke anbefale at jeg tog den da de ikke ved hvordan den arbejder samme med deres behandling....  

istedet synes hun at jeg skulle starte på GraVitamin og supplere med B-12 og D vitamin samt droppe folinsyren (får allerede B-12 og folinsyre)

Nu sidder jeg så her med 14 pilleglas og aner hverken ud eller ind.... kan læse SÅ mange steder at den kanon-kur skulle være så god, men tør jo ikke tage den nu... eller hvad???!!! nogen som har erfaringer? de kunne ikke sige på klinikken at den direkte SKADEDE behandlingen.... er det "bare" fordi de mon ikke kender nok til den???

og så kan jeg heller ikke helt så hvorfor jeg skal tage ekstra B-12 og D vitamin når det alligevel er i Gra-Vitaminen....

er virkelig forvirret.....  så håber på lidt hjælpende svar...

man tør jo ikke gøre noget som helst forkert som kan "ødelægge" vores chancer i den næste behandling...

knus Vinni!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Sofiedk

Vi har selv brugt kanonkuren da mandens sædkvalitet var MEGET nedsat da vi startede i behandling. Det hjalp virkelig meget på hans kvaliteter, som steg til nu 60 mill.

Det har jo så ikke rigtig hjulpet os med at blive gravide, da vi stadig er igang med behandling, men sædkvaliteten fik den ihvertfald op

Jeg tror ikke der er noget der kan skade din behandling, men jeg tror lægerne er meget påpasselige med at ikke at anbefale noget der ikke er bevist at det virker endnu.

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig lidt her...

Jeg læste på nettet om en såkaldt "kanon kur" mod barnløshed... det er en alternativ behanling hvor man spiser en masse natur medicin, og flere kvinder har oprettet indlæg hvor de skriver at kuren virkede for dem...

Jeg har nu købt den (var pisse mega dyr...) men ville lige ringe til klinikken og sikre mig at den nu ikke "ødelagde" noget af deres behandling... sygeplejersken kendte godt kuren men ville ikke anbefale at jeg tog den da de ikke ved hvordan den arbejder samme med deres behandling....  

istedet synes hun at jeg skulle starte på GraVitamin og supplere med B-12 og D vitamin samt droppe folinsyren (får allerede B-12 og folinsyre)

Nu sidder jeg så her med 14 pilleglas og aner hverken ud eller ind.... kan læse SÅ mange steder at den kanon-kur skulle være så god, men tør jo ikke tage den nu... eller hvad???!!! nogen som har erfaringer? de kunne ikke sige på klinikken at den direkte SKADEDE behandlingen.... er det "bare" fordi de mon ikke kender nok til den???

og så kan jeg heller ikke helt så hvorfor jeg skal tage ekstra B-12 og D vitamin når det alligevel er i Gra-Vitaminen....

er virkelig forvirret.....  så håber på lidt hjælpende svar...

man tør jo ikke gøre noget som helst forkert som kan "ødelægge" vores chancer i den næste behandling...

knus Vinni!

Kuren skal prøves inden... De kan ikke styre hormonerne når man tager midler der stimolerer hormonerne... Dette inkluderer også naturmidler... Jeg fik det samme at vide af min læge...

Knus og Kram Lene

Anmeld

16. marts 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Vi har selv brugt kanonkuren da mandens sædkvalitet var MEGET nedsat da vi startede i behandling. Det hjalp virkelig meget på hans kvaliteter, som steg til nu 60 mill.

Det har jo så ikke rigtig hjulpet os med at blive gravide, da vi stadig er igang med behandling, men sædkvaliteten fik den ihvertfald op

Jeg tror ikke der er noget der kan skade din behandling, men jeg tror lægerne er meget påpasselige med at ikke at anbefale noget der ikke er bevist at det virker endnu.

Tak for svar

jeg læste på nettet at der både var en kanonkur til mænd OG kvinder... min kæreste har intet problem med hans sædkvalitet (han har fået det målt flere gange)

Jeg har desværre endometriose og det er derfor mig selv som var interesseret i kuren, men da det samtidig jo er mig som skal pumpes med hormoner blev jeg nervøs om de 2 behandlinger gik sammen....

Tror hellere jeg må holde mig til klinikkens råd om at lade kanonkuren ligge på hylden lidt... så kan jeg altid prøve den når vi vil have nr 2

for at der snart sker noget ved jer også!

knus Vinni.

Anmeld

16. marts 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Kuren skal prøves inden... De kan ikke styre hormonerne når man tager midler der stimolerer hormonerne... Dette inkluderer også naturmidler... Jeg fik det samme at vide af min læge...

Knus og Kram Lene

Ja de sagde nemlig også på klinikken at det var fordi de havde svært ved at styre de hormoner som de giver, hvis man samtidig tager for mange andre hormon stimulerende præp. (uanset om det er naturmedicin eller ej...)

Har lige snakket med dem her til morgen igen (måtte altså lige havde det hele på det rene ) og de sagde at jeg kunne fortsætte med Bidro (en del af kuren) og tage GraVitamin og B12. altså KUN de 3 ting...

SÅ det gør jeg

synes det er utrolig hvor bange jeg lige pludselig er blevet for at gøre noget som helst "forkert" ! sådan har jeg aldrig tænkt før....

knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.