Håber at nogle af jer kan hjælpe mig lidt her...
Jeg læste på nettet om en såkaldt "kanon kur" mod barnløshed... det er en alternativ behanling hvor man spiser en masse natur medicin, og flere kvinder har oprettet indlæg hvor de skriver at kuren virkede for dem...
Jeg har nu købt den (var pisse mega dyr...) men ville lige ringe til klinikken og sikre mig at den nu ikke "ødelagde" noget af deres behandling... sygeplejersken kendte godt kuren men ville ikke anbefale at jeg tog den da de ikke ved hvordan den arbejder samme med deres behandling....
istedet synes hun at jeg skulle starte på GraVitamin og supplere med B-12 og D vitamin samt droppe folinsyren (får allerede B-12 og folinsyre)
Nu sidder jeg så her med 14 pilleglas og aner hverken ud eller ind.... kan læse SÅ mange steder at den kanon-kur skulle være så god, men tør jo ikke tage den nu... eller hvad???!!! nogen som har erfaringer? de kunne ikke sige på klinikken at den direkte SKADEDE behandlingen.... er det "bare" fordi de mon ikke kender nok til den???
og så kan jeg heller ikke helt så hvorfor jeg skal tage ekstra B-12 og D vitamin når det alligevel er i Gra-Vitaminen....
er virkelig forvirret.....
så håber på lidt hjælpende svar...
man tør jo ikke gøre noget som helst forkert som kan "ødelægge" vores chancer i den næste behandling...
knus Vinni!
Anmeld