faderskabsag!! angmøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg er blevet kaldttil møde med statforvalgning fordi faren ikk vil kendes ved faderskabet.... spøgsmålet er hvad vil snakke med en om til det møde! andre der vært igemmen det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

frk Jensen

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja jeg er blevet kaldttil møde med statforvalgning fordi faren ikk vil kendes ved faderskabet.... spøgsmålet er hvad vil snakke med en om til det møde! andre der vært igemmen det...

Hey...

det har jeg..

De spørger om du har været sammen med andre i den tid barnet er blevet undfanget, og om du er har været sexuelt sammen med andre i den periode hvor barnet er blevet til.

Jeg har selv været hele møllen igennem og i vores tilfælde endte sagen i retten hvor jeg fik medhold, og der blev ikke taget nogen dna af min søn.

Så, du skal bare være ærlig derinde.... nu kender jeg lidt til dem i aalborg, men kun for noget positivt.

kram

Anmeld

15. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

BetinaMørk skriver:

Hey...

det har jeg..

De spørger om du har været sammen med andre i den tid barnet er blevet undfanget, og om du er har været sexuelt sammen med andre i den periode hvor barnet er blevet til.

Jeg har selv været hele møllen igennem og i vores tilfælde endte sagen i retten hvor jeg fik medhold, og der blev ikke taget nogen dna af min søn.

Så, du skal bare være ærlig derinde.... nu kender jeg lidt til dem i aalborg, men kun for noget positivt.

kram

er de søde der inde?? hvor lang tid tog det inden din dag var slut??

Anmeld

15. marts 2010

frk Jensen

<3Elias&Christina<3 skriver:

er de søde der inde?? hvor lang tid tog det inden din dag var slut??

De er rigtig søde derinde ja... var inde ved en ældre dame og hun var lidt knotten som óm at nu skulle jeg sgu sige at der var en anden. men stædig som man ska være, så holdte jeg overblikket og tog det hele meget roligt.

Det tog ca en time derinde.

I det lange løb har sagen kørt fra maj måned sidste år og så indtil midt februar i år hvor dommen kom fra retten.

Hvornår ska i ind i statsamtet?

Anmeld

15. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

BetinaMørk skriver:

De er rigtig søde derinde ja... var inde ved en ældre dame og hun var lidt knotten som óm at nu skulle jeg sgu sige at der var en anden. men stædig som man ska være, så holdte jeg overblikket og tog det hele meget roligt.

Det tog ca en time derinde.

I det lange løb har sagen kørt fra maj måned sidste år og så indtil midt februar i år hvor dommen kom fra retten.

Hvornår ska i ind i statsamtet?

jeg ska til møde den 23

Anmeld

16. marts 2010

MorTilGustav

Hmm, jeg oplyste faderens navn inden fødslen og fik brev fra Statsforvaltningen om, at han havde afslået at godkende dette. De ville først kunne gøre noget når barnet var 3 mdr gammelt hvorefter der ville laves dna-tests.. Så det venter jeg på nu. Jeg har ikke været til samtale.. Underligt

Anmeld

16. marts 2010

frk Jensen

MorTilGustav skriver:

Hmm, jeg oplyste faderens navn inden fødslen og fik brev fra Statsforvaltningen om, at han havde afslået at godkende dette. De ville først kunne gøre noget når barnet var 3 mdr gammelt hvorefter der ville laves dna-tests.. Så det venter jeg på nu. Jeg har ikke været til samtale.. Underligt

jeg tror det kommer an på hvordan sagen udformer sig, og hvordan fadere er stillet.
Og så kommer det vel an på hvordan statsamtet behandler sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.