det gik ikke helt som forventet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

lotte32

Det gik så ikke helt som forventet til insemination idag  Michael´s sædtal var chokerende lav, så han blev bedt om at lave en ny prøve, som så var nærmest helt død... men de rensede op, og selv om de har de bedste resultater når der er 2,5 mill. sædceller eller derover og Michael´s ´kun´ lå på 1,5 mill. så valgte de at inseminere mig alligevel.... så vi håber at bare en enkelt har fundet vej trods dårlige odds...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Tullebobs

Øv da - men jeg krydser alt for at lykkedes på trods  Ud af 1,5 mil må der sgu være én med korkbælte, svømmeevner og vilje

Kh Trine

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

Hej Lotte,

Hmm...når man ikke har forstand på det, så lyder det tal ikke så slemt - men som du udtaler det, så lyder det til at være ret lavt. Det er jeg ked af at høre. Det er jo noget af en chock-melding at få. Kan godt forstå, at I beder om en ekstra undersøgelse. Jeg synes dog, at det er super I har valgt at blive insemineret alligevel - det kræver jo trods alt KUN 1 haletudse for at blive gravid :-) Det ville jeg også have valgt!!!

Jeg håber, at I formår at holde hovedet højt og at I fortsat med god gå-på-mod vil kæmpe for at nå jeres mål! 

Sigter I efter månen, så rammer I med garanti på en af stjernerne 

Held og lykke med det herfra :-)

De kærligste hilsner fra Lisbeth

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

Tullebobs skriver:

Øv da - men jeg krydser alt for at lykkedes på trods  Ud af 1,5 mil må der sgu være én med korkbælte, svømmeevner og vilje

Kh Trine

He he...enig :-) God metafoer, der :-)

Anmeld

15. marts 2010

Sofiedk

Ja altså, det er jo ikke ligefrem den mest vilde sædaflevering man kunne præstere, men det er jo ikke rigtig bevist at der rent faktisk er større chancer med bedre sædkvalitet, det er jo ofte bare et spørgsmål om held, om den lille enkelte en kan finde vej, så der er ikke andet for at krydse fingre for at dem der så er, virkelig er super sædcellerne

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Det gik så ikke helt som forventet til insemination idag  Michael´s sædtal var chokerende lav, så han blev bedt om at lave en ny prøve, som så var nærmest helt død... men de rensede op, og selv om de har de bedste resultater når der er 2,5 mill. sædceller eller derover og Michael´s ´kun´ lå på 1,5 mill. så valgte de at inseminere mig alligevel.... så vi håber at bare en enkelt har fundet vej trods dårlige odds...

Ej... ØV DA.... Det er godt der kun skal en frisk til!!!!!!  for at den er klar og ordner sagen!!!!!!!

KNUS OG KRAMLENE

Anmeld

15. marts 2010

MyBaby

Jeg krydser SÅ meget fingre for jer - håber virkelig det lykkes!

Nina

Anmeld

15. marts 2010

*A*

Hej hej,

Jeg krydser også fingre for jer!

Anmeld

15. marts 2010

oo

jeg håber den alligevel er der men ellers kunne det måske være en ide at få ham til at tage zinktabletter? de giver i mange tilfælde et boost til sædcellerne

Anmeld

15. marts 2010

Pia

Krydser finger for jer og håber virkelig det bedste..

Og det med de tal kan man ikke altid regne med..
De tre gange  vi blev insemineret fik jeg lagt 50, 48 og 52 mill sædceller op og tænke sikken en fest, en må sku da kunne bide sig fast.. Men nope ikke en bed sig fast vi endte med at skulle have icsi.
Men en veninde jeg kender fik lagt "sølle" 1 mill op og hun blev gravid med trillinger, men en gik så til i uge 9, men nu sidder hun med 2 skønne børn en dreng og en pige på 1½ år..
Så håber også i høre til blandt de heldige...

Knus Pia...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.