Uuuups det glemte jeg helt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

CS

Ej jeg har helt glemt at præsentere mig selv - har haft mit hoved et helt andet sted.

Meeeen det er vel bedre sent end aldrig

Jeg venter mig en skøn lille pige til sommer og glæder mig ubeskriveligt meget. Det er min første graviditet og ja må indrømme at jeg ikke lige havde forstillet mig at det skulle være på denne måde - men det er nu sådan det er!

Faderen og jeg er ikke længere sammen, men det betyder jo ikke at man ikke kan være lykkelig og glad. Så ja det vælger jeg så at være  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Mira0911

ChristinaS skriver:

Ej jeg har helt glemt at præsentere mig selv - har haft mit hoved et helt andet sted.

Meeeen det er vel bedre sent end aldrig

Jeg venter mig en skøn lille pige til sommer og glæder mig ubeskriveligt meget. Det er min første graviditet og ja må indrømme at jeg ikke lige havde forstillet mig at det skulle være på denne måde - men det er nu sådan det er!

Faderen og jeg er ikke længere sammen, men det betyder jo ikke at man ikke kan være lykkelig og glad. Så ja det vælger jeg så at være  

Det går nok... Jeg har ikke brokket mig over det, og ville aldrig gøre det... Synes bare du havde været her længe...

Velkommen....

Anmeld

15. marts 2010

CS

MoarJ skriver:

Det går nok... Jeg har ikke brokket mig over det, og ville aldrig gøre det... Synes bare du havde været her længe...

Velkommen....

hehe - tak... tjoooo længe og længe det er vel så meget sagt, meeeen det er altid rart at præsentere sig selv

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

ChristinaS skriver:

hehe - tak... tjoooo længe og længe det er vel så meget sagt, meeeen det er altid rart at præsentere sig selv

Ja det er jo det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.