40+0:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Hej søde:0)

Åhh tak og tillykke selv:0)

Bliver spændende, hvem kommer først :0) he he Bonanza:0)

hehe ja.. jeg er frisk på en battle! MEN tænker dog, at du har et forspring da du er 2. gangs... snyd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Valle81

ct skriver:

Hvor spændende altså! Så krydser jeg for, at han snart vil ud. Og fin, stor mave du render rundt med. Held og lykke med det

Mange tak:0) Ja det er spændende, håber også snart han kigger ud. Sidst gik jeg 4 dage over tid, så regner med det bliver et sted mellem nu og 4 dage, tror ikke jeg kommer til at gå længere over end sidst:0) Men hvem ved:0)

Anmeld

16. marts 2010

Valle81

MyBaby skriver:

Ej, du ser da bare SÅ fin og overskudsagtig ud - smuk mave! Jeg krydser fingre for, at den lille snart kommer ud og ønsker dig held og lykke!

Nina

Hejsa:0)

Det var søde ord tak, havde faktisk også sådan en overskudsdag igår. Tror det var fordi, åuha vi kom til termin og sådan:0

Stort knus

Anmeld

16. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

hehe ja.. jeg er frisk på en battle! MEN tænker dog, at du har et forspring da du er 2. gangs... snyd!

He he,

Jo jeg er 2. gangs, men det er jo 6 år siden sidst, så bliver faktisk betragtet som 1. gangs:0)

Med Asta gik jeg 4 dage over tid, veerne startede på 3. dagen og på 4. dagen kom hun ud 11.35:0)

Så nu ser vi:0)

Hvordan har du det idag:0)

Knus

Anmeld

16. marts 2010

FruEllingsen

ihh hvor spændene

Sikke en fiin mave du har håber snart der sker noget

Anmeld

16. marts 2010

Low

Valle81 skriver:

Så har jeg termin idag, og det fejrer jeg lige med lidt billed-spam:0)

Håber snart der sker noget:0) Vi er helt helt klar, har idag lige lejet den fineste Römer autostol i babysam, så alt er klappet og klar:0)

Stort knus på en stor dag:0)

Christina

Sikke nogle gode billeder. Vi må håbe at der snart sker noget . Skriver du en fb når den lille er kommet ud?

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

Tillykke!!!!!!!!!!! Det har jeg jo også :-) Spændende, hvornår du føder!! Sikke da en fiiin mavse du har dig! Glæder mig vildt til du ligger billeder ind af den lille ny :-)

HELD OG LYKKE MED DET!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.