tidlig scanning.. hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.677 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Linekocemba

Nogen af jer der har fået lavet en scanning på privat klinik? og kan anbefale eller fraråde nogle steder? Overvejer meget en tidlig scanning nemlig.. hjælp kære kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Risen

line7 skriver:

Nogen af jer der har fået lavet en scanning på privat klinik? og kan anbefale eller fraråde nogle steder? Overvejer meget en tidlig scanning nemlig.. hjælp kære kvinder

Har fået lavet en kønsscanning i uge 17.. Det er det tidligeste tidspunkt man kan se kønnet på .. Der var på scanningklinikken.dk og kan varmt anbefales.. 

Anmeld

15. marts 2010

Anne85

Jeg har fået to tidlige sanninger
og kan varmt anbefale jordemoder.dk (bare ikke hende der hedder Connie)

Anmeld

15. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Var med min bror og svigerinde på Scanningsklinikken i KBH da de ventede deres søn. Kan varmt anbefales. De er utrolig søde og professionelle.

Held og lykke med det

Anmeld

15. marts 2010

Liljesilas

line7 skriver:

Hejsa. Jeg fik lavet en i uge 6 på en privatklinik i Aalborg, for tidlige scanninger som kun gik ud på om fosteret lever. Det gjorde det og vi kunne kun se en prik som hamrede løs (hjertet) Det var det vi kom for, og derefter var vi meget roliger. Tror vi kom af med 600 kr. for sådan en scanning + billeder.

Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

15. marts 2010

Faith

line7 skriver:

Jeg kan varmt anbefale skanningsklinikken i Kolding... En tidlig 2D skanning koster 800 kr og de er meget grundige. Jeg fik lavet en i 15+5 og fik at vide at det er drenge jeg har derinde. Og det holdt stik.

Anmeld

15. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg fik en meget tidlig scanning hos Gaia graviditetsklinik i Hobro - et super godt sted, hvor de giver en god og betryggende behandling.

Derudover har jeg fået en kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i Silkborg da jeg var 17+5 - det bedste sted ever! Super dygtigt personale og mange års erfaring med bla. 3D scanninger

Kh Corinna 25+1

Anmeld

15. marts 2010

Low

Jeg har ikke været til en tidlig scanning men jeg fik en 3D scanning hos scanningsjordemoderen.dk i kbh og der synes jeg at vi fik en god service og vi har fået lov til at komme op igen fordi billederne ikke blev så gode uden ekstra betaling. De scanner også tidligt i graviditeten. De var meget flinke og vi fik et guld-tillæg gratis fordi de blev nød til at rykke vores tid 5 dage frem

Anmeld

16. marts 2010

Linekocemba

jeg er kun i uge 6. Men mistede sidst så er simpelthen så nervøs. Håber på en tidlig scanning med forhåbenlig et lille hjerteblink kan gøre mig mere rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.