Skruen uden ende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

L-Mortil3

Hold da op hvor jeg synes barsel begynder at hænge mig langt ud af halsen, det er nu ikke fordi jeg ikke nyder at hygge med Liam dagen lang, for det er skam rigtig skønt, men hold da OP hvor er dagene ens, det er jo som en skrue uden ende...

Står op, pusletid, spisetid, legetid, sovetid, opvask - oprydning - tøjvask - bad - lufte vovse tid, optid, pusletid, spisetid, legetid...

Og så kører skruen simpelthen bare rundt og rundt og rundt

Har MG om tirsdagen og svømmer torsdag og lørdag...

Hvad gør i andre for at få et afbræk i hverdagen? Skal lige siges Morten har bilen hver dag, så er lidt fanget i minilandsbyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

CarinaSB

Hey :)

det lyder lige som herhjemme .. Jeg er os bare ved at syntes at det er ved at hænge mig langt ud af halsen .. Jeg plejer at pakke Noah i hans barnevogn og så og gå .. Ellers er jeg begyndt at være meget sammen med min mor .. hvilket jeg ikk plejer .. 

Du kan evt prøve at sætte noget musik på og så gå og danse med ham .. Noah elsker det helt vildt .

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Måske kunne du køre din mand på arbejde en dag om ugen - og så selv have bilen, det giver da lidt flere muligheder for at komme ud og shoppe, tage på besøg eller hvad nu man har lyst til?

Nu kommer solen og varmen snart, så kan I komme mere ud - sæt dig i forårssolen i læ med et tæppe om benene og nyd en kop kaffe med ynglingsmusikken på ipoden, mens lillen sover - og lad vasketøj være vasketøj.

Bare et par forslag fra en som venter på at baby kommer ud og underholder mig

Kh Trine

Anmeld

15. marts 2010

L-Mortil3

Tullebobs skriver:

Måske kunne du køre din mand på arbejde en dag om ugen - og så selv have bilen, det giver da lidt flere muligheder for at komme ud og shoppe, tage på besøg eller hvad nu man har lyst til?

Nu kommer solen og varmen snart, så kan I komme mere ud - sæt dig i forårssolen i læ med et tæppe om benene og nyd en kop kaffe med ynglingsmusikken på ipoden, mens lillen sover - og lad vasketøj være vasketøj.

Bare et par forslag fra en som venter på at baby kommer ud og underholder mig

Kh Trine

Det var en god ide med kaffe og musik, jeg hapser sommetider bilen, men det bliver en rigtig lang dag, da Morten har en times kørsel til arbejdet hver vej og skal møde 6.30 derfor bliver vi jo så nød til at vække Liam af nattesøvnen 5.30 for at køre Morten på arbejde, samt hive ham op af middagssøvnen for at hente ham igen..

Det fungerer engang i mellem, men ikke videre optimalt Ellers tak for gode indput

Anmeld

15. marts 2010

L-Mortil3

CarinaSD skriver:

Hey

det lyder lige som herhjemme .. Jeg er os bare ved at syntes at det er ved at hænge mig langt ud af halsen .. Jeg plejer at pakke Noah i hans barnevogn og så og gå .. Ellers er jeg begyndt at være meget sammen med min mor .. hvilket jeg ikk plejer .. 

Du kan evt prøve at sætte noget musik på og så gå og danse med ham .. Noah elsker det helt vildt .

Ja vi besøger også mormor tit når det er muligt Den med musikken er god, den må jeg afprøve!

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Line&Liam skriver:

Hold da op hvor jeg synes barsel begynder at hænge mig langt ud af halsen, det er nu ikke fordi jeg ikke nyder at hygge med Liam dagen lang, for det er skam rigtig skønt, men hold da OP hvor er dagene ens, det er jo som en skrue uden ende...

Står op, pusletid, spisetid, legetid, sovetid, opvask - oprydning - tøjvask - bad - lufte vovse tid, optid, pusletid, spisetid, legetid...

Og så kører skruen simpelthen bare rundt og rundt og rundt

Har MG om tirsdagen og svømmer torsdag og lørdag...

Hvad gør i andre for at få et afbræk i hverdagen? Skal lige siges Morten har bilen hver dag, så er lidt fanget i minilandsbyen

Uha...det er først når man er ved at kunne se en ende på barslen at barnet bliver sjovt eller sjovere...forstå mig ret, men altså, de første 5-6 mdr. er dælme ikke særlig spændende...vil dog sige at med nummer to og tre syntes jeg der var nok, men nummer et var som dig bare ren rutine og det samme dag ud og dag ind...men man kan jo så glæde sig over at barnet ikke har kolik eller fejler andet.

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.