Niklas Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Ranarupta

Vinker skriver:

TAK )

Ja tror også han trives - det virker sådan hihi.

Mht nye fotos så har de fleste været med i billedrunderne, meeeen du kan da godt lige få et par af ham her

Ihh, han er simpelthen så dejlig!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Ihh, han er simpelthen så dejlig!!! 

Ja er han ikk ;) Jeg er også viiiildt stolt over at han virkelig er MIN søn (selvom jeg ikke helt fatter det hihi)

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Ja lige præcis Michella, det er hele tiden den der; op og så ned igen, op og så ned igen..... eller så ska mor med ned og lege og det er da også fint til tider, men bare lidt svært også selv at være social imens. Jeg kommer jo heller ikke selv så meget ud blandt folk i øjeblikket når jeg ikke har noget arbejde så jeg har behov for at snakke lidt når jeg så har muligheden, men det er til tider lidt svært. Vil jo gerne ha Niklas Emil med mig for synes det er sundt at han kommer andre steder - ja .....

ja det er ikke nemt.... Og nej det kan godt være svært at være helt til stede hvis han ikke kan lege lidt selv nede på gulvet.....

Anmeld

17. marts 2010

lion

Sikke en stor og dygtig dreng Niklas Emil er blevet.

Det er så dejligt når de små siger ord og sætninger, og ikk piller ved tingene de ikk må. Den er Cassandra ikk så god til endnu. Hun gør det nogen gange for bare at lave ballade.

Jeg håber han snart bliver mindre af en "tryghedsnarkoman" og at han hurtigere vænner sig til andre når I er ude.

Hvor er det godt han sover bedre om natten.

Ja vi mødre kan blive ved med at snakke om vores dejlige børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.