(juli) sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

babyMark

Hejsa

Nu vil jeg lige forsøge at skabe lidt liv i mødregruppen igen

Jeg har en søn, der fylder 8 mdr. idag. I lørdags fik han konstateret lungebetændelse åh det er så synd for ham. Men han tager det rigtig pænt og antibiotikaen virker godt, så han skal nok hurtigt komme over det. Han er allerede feberfri.

Men pyha hvor gør det ondt, når han har det største tåre i øjenkrogen og munden står pivåben til et ordenligt vræl, men der kommer bare lidt hæs piben ud

Jeg er så bare glad for, at han ellers er helt igennem sund og rask, og ser ud til at have arvet mit (gode) helbred  Men kan da alligevel ikke lade være med at spekulere over om han evt. har arvet nogle sygdomme...

Er der nogle af jer, der har haft syge børn?

Knus

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Monica85

Vores lille Mathias har heldigvis ikke været syg i de 7 mdr. han snart har været ved os ;0)

Han startede i vuggestue for 1½ mdr siden, og tros det han har da ikke været syg endnu, mon ikke det kommer?!?!?!

Hvordan med jer andre? Går i stadig hjemme eller hvordan???

Knus Monica

Anmeld

24. marts 2010

moartil2

hej mødre.

Mille har heller ikke været syg heldigvis, det må ikke være sjovt at ens lille baby er syg... som hverken kan fortælle eller forklare, om hvordan de har det. jeg starter først på skole til August så Mille kommer i vuggestue til Juli.når hun er 10 måneder. i en fantastisk vuggestue, så det kunne ikke være mere dejligt! går det godt med den lille i vuggestuen? 

Anmeld

28. marts 2010

Mathilde

babyMark skriver:

Hejsa

Nu vil jeg lige forsøge at skabe lidt liv i mødregruppen igen

Jeg har en søn, der fylder 8 mdr. idag. I lørdags fik han konstateret lungebetændelse åh det er så synd for ham. Men han tager det rigtig pænt og antibiotikaen virker godt, så han skal nok hurtigt komme over det. Han er allerede feberfri.

Men pyha hvor gør det ondt, når han har det største tåre i øjenkrogen og munden står pivåben til et ordenligt vræl, men der kommer bare lidt hæs piben ud

Jeg er så bare glad for, at han ellers er helt igennem sund og rask, og ser ud til at have arvet mit (gode) helbred  Men kan da alligevel ikke lade være med at spekulere over om han evt. har arvet nogle sygdomme...

Er der nogle af jer, der har haft syge børn?

Knus

Maria

Puh ja det er bare så hårdt!

Her har vi døjet med forkølelse, hvilket jo ikke er så slemt, men det er nok til at Celina sover meget dårligt om natten.... og så har hun haft halsbetændelse og mellemøresbetændelse 2 gange og hold da op hvor hun har skregetog vi har manglet søvn! Nu venter vi på at komme til ørelæge, så vi kan få tjekket om at er som det skal være..

Det er hårdt med syge børn!

Anmeld

29. marts 2010

babyMark

hej Mathilde og i andre

jep syge børn er bare så hårdt og så er det ekstra hårdt når man så mangler nattesøvnen....det er ikke det samme som at mangle den lige i starten, når baby er helt nyfødt...der er man ligesom mere gearet til det!

Mark blev frisk ovenpå sin lungebetændelse, men nåede så lige at få høj feber i week-enden igen, men nu er han så frisk igen...og krydser fingre for at han frisk til påskelørdag, hvor vi gerne skulle til bryllup!!

Og ja, jeg går stadig hjemme...indtil juli måned - så glæder mig til at nyde forårsmånederne med Mark SÅ skal vi lidt mere ud i naturen - naturligvis pakket godt ind, så vi går uden om forkølelse regner vi med!

Anmeld

29. marts 2010

Mathilde

babyMark skriver:

hej Mathilde og i andre

jep syge børn er bare så hårdt og så er det ekstra hårdt når man så mangler nattesøvnen....det er ikke det samme som at mangle den lige i starten, når baby er helt nyfødt...der er man ligesom mere gearet til det!

Mark blev frisk ovenpå sin lungebetændelse, men nåede så lige at få høj feber i week-enden igen, men nu er han så frisk igen...og krydser fingre for at han frisk til påskelørdag, hvor vi gerne skulle til bryllup!!

Og ja, jeg går stadig hjemme...indtil juli måned - så glæder mig til at nyde forårsmånederne med Mark SÅ skal vi lidt mere ud i naturen - naturligvis pakket godt ind, så vi går uden om forkølelse regner vi med!

Dejligt at han er blevet frisk igen det lyder rigtig hyggeligt med ture i naturen...det er simpelthen skønt at vi går imod lysere og varmere tider.

Elsker forår og sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.