mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

hen86

hej med jer

jeg bor i kalundborg og har termin den 29 maj

jeg er i den situation at min jordemor ikke kan tilbyde mig de der gruppekonsultationer men kun samtaler med hende og mig.

det synes jeg jo er lidt ærgeligt for det lyder ellers som noget de fleste rigtig meget godt ud af, og at det vel egentlig også betyder at jeg ikke rigtig får nogen mødregruppe?!

andre der er i min situation?

kan/skal vi mødes nogle stykker og lave vores egen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hejsa.

Jeg tror ikke at det har noget med hinanden at gøre.

Det har det i hvertfald ikke i Slagelse.

Dem jeg var til gruppekonsultationer sammen med hos jordemoderen, var "bare" nogle der havde termin ca. samtidig med mig, og som skulle føde i Slagelse. Det er nogle grupper jordemoderen sætter sammen.

Dem jeg gik i mødregruppe med, var nogle fra mit lokalområde, der havde født ca. samtidig med mig (+/- en måned). Det er sundhedsplejersken der sammensætter den gruppe, helt uafængigit af jordemoderens.

Så jeg tror ikke at det har noget med hinanden at gøre

Anmeld

15. marts 2010

hen86

hey

mange tak for dit svar.

jeg ved ikke noget om det overhovedet, så det var rart med lidt afklaring. tak tak

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

henrymor86 skriver:

hej med jer

jeg bor i kalundborg og har termin den 29 maj

jeg er i den situation at min jordemor ikke kan tilbyde mig de der gruppekonsultationer men kun samtaler med hende og mig.

det synes jeg jo er lidt ærgeligt for det lyder ellers som noget de fleste rigtig meget godt ud af, og at det vel egentlig også betyder at jeg ikke rigtig får nogen mødregruppe?!

andre der er i min situation?

kan/skal vi mødes nogle stykker og lave vores egen?

jeg er også fra kalundborg  måske vi kunne trille nogle ture med barnevognen.. min dreng er 8 mdr nu så helt lille er han ikke mere men kunne være hyggeligt alligevel

Anmeld

17. marts 2010

Mor til L&S

Hej med dig!

Her hos mig har mødregruppe og gruppe konsultationer ikke noget med hinanden at gøre.

Gruppe konsultationer er tema lektioner som f.eks Amning, fødsel og barsel...

Mødregruppe er en flok som har født omkring samme tid som bliver sat sammen.

Sådan er det her og tror det er sådan alle steder, men håber du kan bruge det til noget..

Anmeld

18. marts 2010

hen86

nannanadja skriver:

jeg er også fra kalundborg  måske vi kunne trille nogle ture med barnevognen.. min dreng er 8 mdr nu så helt lille er han ikke mere men kunne være hyggeligt alligevel

det kunne være rigtig hyggeligt 

nu er der jo godt nok stadig 10 uger til min termin og ja hehe men så hvem ved hvornår vi er klar men, det finder vi ud af da det ville jo være godt nok at have nogle at rille ture med

tak for dit svar.

Anmeld

18. marts 2010

hen86

Rollo skriver:

Hej med dig!

Her hos mig har mødregruppe og gruppe konsultationer ikke noget med hinanden at gøre.

Gruppe konsultationer er tema lektioner som f.eks Amning, fødsel og barsel...

Mødregruppe er en flok som har født omkring samme tid som bliver sat sammen.

Sådan er det her og tror det er sådan alle steder, men håber du kan bruge det til noget..

jo tak for dit svar.

sad bare og blev helt bekymret for at jeg bare var ene alene hele vejen og det brød jeg mig ikke om.

men tak for svar, det hjalp med lidt afklaring.

Anmeld

18. marts 2010

nannanadja

henrymor86 skriver:

det kunne være rigtig hyggeligt 

nu er der jo godt nok stadig 10 uger til min termin og ja hehe men så hvem ved hvornår vi er klar men, det finder vi ud af da det ville jo være godt nok at have nogle at rille ture med

tak for dit svar.

så triller vi bare en tur om nogle uger... men vi kunne da gå en tur på cafe en dag og snakke lidt...måske vi har set hinanden i by billedet?

Anmeld

24. marts 2010

hen86

vi kan sagtens finde ud af noget med en cafetur det kunne være hyggeligt, ja måske kalundborg er jo trods alt ikke så stor hehe. synes tit man støder på mennesker man har set før..

vi må finde en dag

jeg tilføjer dig lige som ven herinde ikk?

Anmeld

26. marts 2010

nannanadja

kan du ikke sætte et profil billed på eller lige ligge et billed ind... lidt nemmere hvis vi nu skal mødes så jeg kan se hvem du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.