Bange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Sabsy

Jeg er begyndt at drømme det mest forfærdelige drømme..

Jeg drømmer at jeg ikke kan tage vare på vores kommende søn, at jeg glemmer ham rundt omkring og forleden drømte jeg at myndighederne kom og tog ham.. Jeg vågner simpelthen op og er så bange for det sker, og har en frygt for at det er psyken der siger jeg ikke kan magte det, og jeg ved jeg kan..

Jeg ved ikke om andre har haft sådanne drømme?? Evt. fortæl om jeres drøm.. Er så bange der er noget der går galt..

Sabrina 32+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Koen.

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg er begyndt at drømme det mest forfærdelige drømme..

Jeg drømmer at jeg ikke kan tage vare på vores kommende søn, at jeg glemmer ham rundt omkring og forleden drømte jeg at myndighederne kom og tog ham.. Jeg vågner simpelthen op og er så bange for det sker, og har en frygt for at det er psyken der siger jeg ikke kan magte det, og jeg ved jeg kan..

Jeg ved ikke om andre har haft sådanne drømme?? Evt. fortæl om jeres drøm.. Er så bange der er noget der går galt..

Sabrina 32+0...

uhh lyder ikke rart kæmpe herfra..
Men jeg har også haft virkelig slemme og livagtige drømme, om at jeg har gjordt babyen fortræd og andre mærkelige ting men tror det er helt naturligt, for man tænker jo 24/7 på det der skal ske ovs..

Tanja 35 + 2

Anmeld

15. marts 2010

Risen

Bare rolig, du er bestemt ikke den eneste! Har også haft de mærkeligeste drømme omkring barnet, fødslen , faren osv.. Og pyha man kan fan*** blive skræmt så virkelige de drømme kan være nogle gange.. 

Anmeld

15. marts 2010

FrkLarsen

Kender alt for godt til det onskabsfulde drømme :/

Forleden nat drømte jeg at jeg mistede min lille pige i løbet af graviditeten og blev gravid derefter igen, med en dreng, men jeg ville bare have min lille Emilie (som min pige skal hedde), græd indenvendigt da jeg vågnede det var virkelig livligt. 

Et kæmpe knus til dig. 

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

Det er helt naturligt, og viser bare at du er en omsorgsfuld mor. Det er noget STORT og helt NYT du skal til, ny rolle - stort ansvar, og det fylder i din underbevidsthed.

Vores drømme afspejler vores bekrymringer, men er jo ikk et spejl af hvem vi er / eller hvad der skal ske i fremtiden!

Er sikker på at du bliver en fantastisk mor, det er utroligt som man vokser med opgaven. Var selv nervøs, og havde lignede drømme op til min sidste fødsel. Men da først jeg havde født min datter, kom det meste naturligt. Og det jeg var i tvivl om, spurgte jeg mig frem til..no worries!

Anmeld

15. marts 2010

Sabsy

Risen skriver:

Bare rolig, du er bestemt ikke den eneste! Har også haft de mærkeligeste drømme omkring barnet, fødslen , faren osv.. Og pyha man kan fan*** blive skræmt så virkelige de drømme kan være nogle gange.. 

Det var en nat hvor min mand til sidst måtte vække mig, da jeg lå og næsten skreg, og "der var myndighederne kommet for at tage Benajmin", og jeg var faktisk bange for at falde i søvn igen..

- Men jo tættere jeg kommer på fødsel jo flere ting bliver jeg nervøs for.. I starten var der ingen ting, men der skulle man jo heller ikke rigtig tage "stilling" til det lille foster i maven fordi der var jo lang tid til.. nu er der 60 dage tilabge og jeg glæder mig enormt men det drømme ligger desværre i baghovedet...

Anmeld

15. marts 2010

Risen

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det var en nat hvor min mand til sidst måtte vække mig, da jeg lå og næsten skreg, og "der var myndighederne kommet for at tage Benajmin", og jeg var faktisk bange for at falde i søvn igen..

- Men jo tættere jeg kommer på fødsel jo flere ting bliver jeg nervøs for.. I starten var der ingen ting, men der skulle man jo heller ikke rigtig tage "stilling" til det lille foster i maven fordi der var jo lang tid til.. nu er der 60 dage tilabge og jeg glæder mig enormt men det drømme ligger desværre i baghovedet...

Kan jeg godt forstå.. Tanken har da også strejfet mig, tænk nu hvis osv, særligt på grund af min alder. Men det er virkelig de færreste børn som bliver fjernet og allerede at du har de tanker og tænker 24/7 på det så er jeg sikker på du bliver en fantastisk mor og det hele er bare en del af mødringsprocessen.. Men forstår dig fuld ud, har det også på samme måde, der er så mange ting man skal tage stilling til og hvordan er det nu lige man gør med det der osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.