Skal jeg droppe fest planerne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

BK

Kære piger/damer what so ever...

Da jeg spurgte indtil hvornår i kunne tænke jer at holde fest var der en der skrev at det var skod-langt at køre ...

Ja jeg ved godt jeg ikke lige bor hverken på sjælland eller Nordjylland hvor mange af jer kommer fra...

Hvad vil i helst at jeg fortsætter med at planlægge eller helt dropper idéen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Susan1978

Ved du hvad, nu blir jeg nødt til at være ærlig - du er ikke selv særlig positiv omkring det, så det får jo ikke os andre til at være det.

Jeg skrev dengang at hvis jeg skulle med så skulle det være sidst i maj, da min søster skal giftes midt i maj og det skal "overståes"

Da jeg så afstemmingen så det ud til at det måske kunne blive sidst i maj.. også synes jeg måske bare du skal vente til vi nærmer os.

Men hvis du selv er så negativ altid omkring alle dine indlæg - så gider jeg ikke dine indlæg og det er en ærlig udmelding.

Hvad er det du gerne vil høre, hvad er du vil have os til ?

Susan som nok får på hatbulen af at være ærlig. Men so be it.

Anmeld

15. marts 2010

BK

Susan1978 skriver:

Ved du hvad, nu blir jeg nødt til at være ærlig - du er ikke selv særlig positiv omkring det, så det får jo ikke os andre til at være det.

Jeg skrev dengang at hvis jeg skulle med så skulle det være sidst i maj, da min søster skal giftes midt i maj og det skal "overståes"

Da jeg så afstemmingen så det ud til at det måske kunne blive sidst i maj.. også synes jeg måske bare du skal vente til vi nærmer os.

Men hvis du selv er så negativ altid omkring alle dine indlæg - så gider jeg ikke dine indlæg og det er en ærlig udmelding.

Hvad er det du gerne vil høre, hvad er du vil have os til ?

Susan som nok får på hatbulen af at være ærlig. Men so be it.

Nej du får ikke en på hattebulen ikke af mig i hvert fald... 

Jeg synes ikke jeg er negativ,  Hvis jeg lød negativ var det altså ikke meningen...

Jeg blev bare gevaldig ked af det, da der var en der skrev at der var "skod langt"... Og derfor ville jeg gerne være sikker inden jeg gik videre med planlægningen...

Anmeld

15. marts 2010

ka li ja

jeg har ikke rigtig meldt mig denne her gang, da jeg har lidt svært ved at overskue tingene, og kan finde på at melde afbud i sidste øjeblik..

så jeg vil hellere at i aftaler noget, og jeg så kan melde til hvis jeg rummer det

Anmeld

15. marts 2010

Loggidut

jeg er stadig på et økonomisk måske...hvis det er okay...men er sgu frisk på en fest med jer

Anmeld

15. marts 2010

birgittemarie

Kære Trold

Jeg tror maj er lidt tidligt for mit vedkommende, for jeg håber, jeg stadig ammer. Men ellers vil jeg gerne til fest uanset hvor!!!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.