Min kæreste er supermand :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej alle I skønne cyber-venner og veninder
Jeg er lykkens pamjulefis! I går var jeg sent på arbejde. Da jeg kom hjem kl. 19 havde Michael hentet begge drenge, købt ind sammen med dem, lavet mad, stillet en lækker portion med film over til mig i køleskabet, lagt William i seng og Theodor sad i nattøj og så Disneysjov :D
Da jeg så var træt i morges og havde brug for en time mere stod han op, gav drengene morgenmad, pakkede taske til dem (de skal være hos mormor og morfar til i morgen) OG da jeg kom op havde han også liiiiiiiiiiige lavet en rigtig sund smoothie til mig, for det havde jeg sikkert godt af :))(L)
Jeg føler mig SÅ heldig med min kæreste (L)(L)(L)
Knus og god dag til jer alle fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2008

rlyn

Ja, det er han sq. Skønt når de opper sig lidt ;)

Vi har så lige haft den stik modsatte morgen idag >(
Det endte med jeg tog Tristan ud på en gåtur i parken, for jeg var så gal, at jeg bare ikke gad at glo på Sef :@

Men heldigvis er der laaangt mellem sådanne dage - og vi er da også blevet gode venner igen :)

Knus
Rikke

Anmeld

20. januar 2008

Hejren

Hvor dejligt, Tina. Sådan en mand har jeg også, og det er så dejligt(L)

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

Ej hvor lyder det altså dejligt... Det er skønt når ens mænd gør den slags ting...

Jeg var på tøse-druk-tur i lørdags og kom hjem i går eftermiddags og på trods af jeg vist kun kunne give mig selv skylden for mit dårlige helbred i går lavede min mand mad og tog børnene :S ... Det var en af de dage hvor man siger til sig selv - JEG GØR DET ALDRIG MERE *GG* men det var super sjovt...

Tror jeg vil forkæle min mand med en dejlig middag i dag, det fortjener han vist efter en weekend alene med børnene *S*

God (Anna Pihl) mandag til alle
Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.