Jeg regner ikke med Alexander starter i børnehave før til august - det sker i hvert fald meget sjældent her i Næstved kommune, at børnene kommer ind før lige omkring 3-års alderen. Der er simpelthen for mange børn!
Han kan jo få tilbudt plads her pr. 1. april og jeg syntes det ville være perfekt, hvis kan startede her i forsommeren - han er SÅ meget klar og keder sig rigtig meget i vuggestuen. Men på pladsanvisningen siger de vi først skal regne med august...dog vil jeg kontakte dem ofte for at presse lidt på - det hjalp da sidste år, hvor storesøster startede i børnehave 
Men jeg ved jo, at han kommer i samme børnehave som storesøster, da han nu går ind under søskendegarantien. Plus der er hele 14 børn der stopper og skal i skole, så jeg er ret sikker på der er plads til ham. Det er vi osse kun glad for, for det er en god børnehave 
Han glæder sig osse meget til at starte i børnehave, og han kender jo allerede en del af børnene og alle pædagogerne, så jeg håber på en let, glidende overgang 
Den vuggestue han går i er KUN vuggestue, så han skal skifte sted!
Lone
Anmeld