Hvad sørensen laver I dog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Kaufie

Et sølle indlæg er der produceret på juli i dag.... Ikke at Tynens bagemaskine request er sølle - men altså.... endelig har man lidt tid til rent faktisk at svare på noget og deltage i debatten - men så er der ikke sket mere siden ...... ja ikke ret meget i denne weekend overhovedet.

Hvad har I lavet?

Jeg selv har været i den underlige situation, at jeg har været til både begravelse og barnedåb - heldigvis ikke samme dag - men det er lidt pudsigt at tænke på, at den ene blev båret ud af kirken - og den anden blev båret ind i kirken....

William præsterede at tildrage sig ca ligesåmeget opmærksomhed som hovedpersonen ved dåben - for alt i den kirke skulle da lige tjekkes ud og kommenteres..... "Lad os alle bede..." "NEJ" råbte han så lige efter med høj lys stemme..... hmmmm.... Og mens orglet brusede inden selve salmen gik i gang "syng mor, syng nu...." Han er ikke vant til at den instrumental-intro. For ikke at nævne besværet med at forklare drengen at der nok ikke var så mange der ville sætte pris på hans illustrationer i salmebøgerne....Pyyyh - det var hårde 1½ timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

BK

Kaufie skriver:

Et sølle indlæg er der produceret på juli i dag.... Ikke at Tynens bagemaskine request er sølle - men altså.... endelig har man lidt tid til rent faktisk at svare på noget og deltage i debatten - men så er der ikke sket mere siden ...... ja ikke ret meget i denne weekend overhovedet.

Hvad har I lavet?

Jeg selv har været i den underlige situation, at jeg har været til både begravelse og barnedåb - heldigvis ikke samme dag - men det er lidt pudsigt at tænke på, at den ene blev båret ud af kirken - og den anden blev båret ind i kirken....

William præsterede at tildrage sig ca ligesåmeget opmærksomhed som hovedpersonen ved dåben - for alt i den kirke skulle da lige tjekkes ud og kommenteres..... "Lad os alle bede..." "NEJ" råbte han så lige efter med høj lys stemme..... hmmmm.... Og mens orglet brusede inden selve salmen gik i gang "syng mor, syng nu...." Han er ikke vant til at den instrumental-intro. For ikke at nævne besværet med at forklare drengen at der nok ikke var så mange der ville sætte pris på hans illustrationer i salmebøgerne....Pyyyh - det var hårde 1½ timer.

Jeg sidder bare og kigger... og forundres over hvorfor folk ikke svarer... Men det er vel fordi de ikke rigtigt har noget at sige til de indlæg jeg har lavet...

Anmeld

14. marts 2010

BellaT

Det må være underligt med begravelse og dåb på samme dag. Både sørgeligt og glædeligt.

He He. Frække Willbasse! Synes godt nok også Phillip er en  DRENG for tiden. Pyyyyyh!

Jeg er blevet sygemeldt til barsel-start pga kraftige plukveer ved anstrengelse.

Imorgen skal Phillip i gæstedagpleje. Har ordnet det sådan at han kommer til den samme dagplejer 3 dage i ugen indtil børnehavestart d. 1. maj. Torsdag og fredag holder han fri. Men at have ham herhjemme, alle dage til maj, mens jeg skulle slappe af, måtte jeg indse var umuligt. For os begge.

fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.