Hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

hiili

Jeg hedder Helle og har en dejlig dreng, Milo, på 5 snart 6 år. Milo har diagnosen Infantil Autisme og går i specialbørnehave, hvor han stortrives og udvikler sig rigtig godt.. Hans sprog tiltager hurtigt og nu kan vi også være med på nogle af de guldkorn børn normalt kommer med, det er rigtig dejligt..

Min mand og jeg er i gang med projekt baby nr. 2, men det er ikke nemt når han pga. finanskrisen er nød til at tage arbejde i Norge og derfor ikke er så meget hjemme.

Jeg læser professionsbachelor i international handel og markedsføring, så der er nogle lange dage ind i mellem, når man også er græsenke i perioder. Men på en eller anden måde fungerer hverdagen alligevel.

MVH Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til.

jeg håber du bliver lige så glad for siden som alle vi andre

mange hilser

Lone

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Velkommen til og held&lykke med projektet

Anmeld

14. marts 2010

Koen.

VELKOMMEN

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

hej... Velkommen til...

Anmeld

14. marts 2010

LotteGabriella

hiili skriver:

Jeg hedder Helle og har en dejlig dreng, Milo, på 5 snart 6 år. Milo har diagnosen Infantil Autisme og går i specialbørnehave, hvor han stortrives og udvikler sig rigtig godt.. Hans sprog tiltager hurtigt og nu kan vi også være med på nogle af de guldkorn børn normalt kommer med, det er rigtig dejligt..

Min mand og jeg er i gang med projekt baby nr. 2, men det er ikke nemt når han pga. finanskrisen er nød til at tage arbejde i Norge og derfor ikke er så meget hjemme.

Jeg læser professionsbachelor i international handel og markedsføring, så der er nogle lange dage ind i mellem, når man også er græsenke i perioder. Men på en eller anden måde fungerer hverdagen alligevel.

MVH Helle

Et kæmpe stort velkommen til

Håber at du bliver glad for det

Anmeld

14. marts 2010

Bavianis

Velkommen til Helle!

Anmeld

14. marts 2010

FrkC

Velkommen

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Velkommen til...

Anmeld

15. marts 2010

babyMark

Ja velkommen til jeg har en søn på 8 mdr.

Jeg kender godt til infantil autisme, har en lillebror (som nu er 25 år), der har den diagnose. Så at I er igang med projekt baby nr. 2! held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.