Rollo skriver:
Hvor er maven fin og stor
Men kunne også se at bebs er vurderet til 3300 gr. Vi må ikke håbe du går 14 dage over tid - sikke en stor baby så 
Vi venter en lille pige - vurderet i fredags til scanning til 26-2700 gr. og har 14 dage til termin på tirsdag 
Jeg føler mig slet ikke HØJ gravid, men min mave er nok heller ikke så voldsom stor.. Men nu skal vi altså snart se vores lille hulebeboer - Så spændende og skræmmende 
Prøv at tænk - det kan ske hvornår det skal være nu 
Knus herfra 37+5 og et billede af min mave!
Tak skal du have - og i lige måde! Jeg må indrømme, at jeg er en smule misundelig over din fine mave. Selvom den jo slet ikke er lille eller noget, så ser den ikke helt så voldsom ud som min, så den kan du godt være rigtig glad for!
Det er, som du skriver, både vildt spændende og vildt skræmmende, at vi snart skal være forældre og tage vare på sådan et lille menneske, som bare en fuldstændig afhængig af os! Det skal nok blive både fantastisk, skrækkeligt og alt muligt andet på én og samme tid
!
Men vi glæder os - min kæreste og jeg går nærmest i sådan et tomrum ligenu, hvor vi ikke rigtig kan finde os selv i hverdagen, fordi alt ligesom står stille indtil den lille kommer!
Anmeld