Et godt råd for en bar numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Halbschön

Hej piger,

min søn ELSKER at ligge med enden bar.. Og det skal han jo da også bare ha lov til, så snart han kan komme til det.. Når det er, så ligger han på gulvet på et tæppe og på tæppet et tisseunderlag. Men for pokker, jeg kan jo ikke lave andet end at vaske dette tisseunderlag hele tiden.. (vi har ingen vaskemaskine selv, så vasker kun 1 gang i ugen i vaskekælderen)..

Er der nogen der har et godt råd til, hvad han kan ligge på, på gulvet - som er lidt mere engangs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Kløver

Renée88 skriver:

Hej piger,

min søn ELSKER at ligge med enden bar.. Og det skal han jo da også bare ha lov til, så snart han kan komme til det.. Når det er, så ligger han på gulvet på et tæppe og på tæppet et tisseunderlag. Men for pokker, jeg kan jo ikke lave andet end at vaske dette tisseunderlag hele tiden.. (vi har ingen vaskemaskine selv, så vasker kun 1 gang i ugen i vaskekælderen)..

Er der nogen der har et godt råd til, hvad han kan ligge på, på gulvet - som er lidt mere engangs

måske en opsprettet sæk, giver samme effekt, men sådan et ville jeg jo igen lægge under tæppet, så hvis mna vil undgå at skulle vaske tæppet, ved jeg det ikke

Anmeld

14. marts 2010

Halbschön

Maja84 skriver:

måske en opsprettet sæk, giver samme effekt, men sådan et ville jeg jo igen lægge under tæppet, så hvis mna vil undgå at skulle vaske tæppet, ved jeg det ikke

Ja, jeg har godt tænkt lidt på en sæk - tænkte bare at det var lidt farligt med plastikket.. Og der behøver ikke ligge noget under tæppet, vi har trægulv, så det kan let tørres over.

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

hvad med engangs pusleunderlag fra libero? de koster 20kr for 6 stk (mener jeg)

Anmeld

15. marts 2010

L-Mortil3

Vi bruger engangspusleunderlag fra Libero, da numsen bar også er et kæmpe hit herhjemme

De er ikke så dyre, og lige til at smide ud bagefter

Anmeld

15. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

voksdug kan også bruges...

Anmeld

15. marts 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Vi bruger engangspusleunderlag fra Libero, da numsen bar også er et kæmpe hit herhjemme

De er ikke så dyre, og lige til at smide ud bagefter

ja de har også været i tankerne Og de holder på tisset?

Anmeld

15. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Nåååh ja sq da Tak

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Frederic's moar skriver:

Ville skisme nødigt ligge med min bare numse på voksdug

Anmeld

15. marts 2010

L-Mortil3

Renée88 skriver:

ja de har også været i tankerne Og de holder på tisset?

Det gør de helt bestemt, Liam ynder at tømme hans kæmpe blære hver gang han bliver lagt på mavsen, og den holder gang på gang Vi brugte dem da huden stadig kan ånde når de ligger på dem, og ikke bare lukker af, som en sæk eller voksdug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.