hej må jeg melde mig her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

Mor-jannie

jeg hedder jannie og høre/er i juligruppen 2007 og jeg er ved og være træt af ik og komme af med de kg og har nok os taget lidt på og nu skal det være slut, jeg vejer 86 kg åhh puha det lyder hårde når men skriver det. og mit mål er 65så det er 20 kg der skal smides. puhaa..
jeg er 23 og mor for første gang. og søge råd hjælp og press.

kram jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

EliasNoah

Hej Jannie,

Det er møg frusterende at ville tabe sig og på ingen måder have motivationen. Det kender jeg selv alt for godt til.

Jeg vil også gerne tabe mig og vil forsøge at finde en i mit område som måske kan træne, motionere sammen med mig. På den måde er jeg mere forpligtet til at møde op, da en anden person venter på mig. Det vil jo et eller andet sted også ødelægge hendes træning hvis jeg ikke dukker op. Men det er jo en smags sag hvordan man vil gøre det.

Super ærgelig vi bor i hver sin ende af landet.. jeg ville godt presse dig;)

Held og lykke med det hele.

Knus Camilla

Anmeld

24. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
william´s moar skriver:

jeg hedder jannie og høre/er i juligruppen 2007 og jeg er ved og være træt af ik og komme af med de kg og har nok os taget lidt på og nu skal det være slut, jeg vejer 86 kg åhh puha det lyder hårde når men skriver det. og mit mål er 65så det er 20 kg der skal smides. puhaa..
jeg er 23 og mor for første gang. og søge råd hjælp og press.

kram jannie

Hejsa og velkomme i "før rund nu sund" :P

Jeg kan se vi har nogenlunde samme "balast" som skal væk ;) Hvor læser du henne? Inde i Århus? For jeg skal tilbage på træningsbænken når jeg får sommerferie. Jeg hører til hos Fitness+ på Silkeborgvej (har ikke være der så længe at jeg dårligt kan huske hvor :$) Det er en lille klub og koster 250 kr/mdr. Der er dog ingen børnepasning, så jeg tænker på at melde mig ind i FitnessDk. Er det noget som passer dig?

(H) Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.