Av for den lede..... andre der har prøvet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

ønskebørn74

Hold da op hvor det bidder i stokkende idag... Er der andre der var så ømme og havde jag i hele understellet??? Tog ovitrelle i aftes for at få ægløsning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Pia

Ja det har jeg også prøvet...og det er kun gode tegn selvom det kan gøre skide nas..

held og lykke..

Anmeld

14. marts 2010

ønskebørn74

Pia skriver:

Ja det har jeg også prøvet...og det er kun gode tegn selvom det kan gøre skide nas..

held og lykke..

Ej hvor dejligt at høre!!! Mindes ikke det var så slemt sidst...

Knus Lene

Anmeld

14. marts 2010

oo

jeg fik altid voldsomt ondt efter ovitrelle - og ISÆR efter inseminationen. det var så slemt, sat jeg ikke kunne stå fuldt oprejst og som regel kørte vi lige hjem og så sov jeg en tre-fire timer bagefter.

Anmeld

15. marts 2010

Sofiedk

Jeg plejer faktisk ikke at have så ondt de andre gange, men denne gang var jeg godt nok helt fuldstændig hævet efter insemination, følte jeg havde taget 5 kilo på, var rigtig øm og virkelig træt - måske det er positivt at det er anderledes denne gang ?

Anmeld

15. marts 2010

lotte32

Jeg har ikke kunnet mærke noget, men nu fik jeg heller ikke ovitrelle, men pregnyl

og held og lykke med inseminationen idag , er du ved at være spændt?? jeg er...helt vildt meget, jeg skal insemineres kl 13...

for at dagen idag, bliver starten på noget rigtigt godt for os begge

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

Jeg har ikke kunnet mærke noget, men nu fik jeg heller ikke ovitrelle, men pregnyl

og held og lykke med inseminationen idag , er du ved at være spændt?? jeg er...helt vildt meget, jeg skal insemineres kl 13...

for at dagen idag, bliver starten på noget rigtigt godt for os begge

Jeg var så spændt og føler mig oppustet... Tog på en stille shoppetur bagefter og hyggede bare med mig selv og mine tanker...

Held og Lykke Lad mig høre hvordan det går!!!

Knus Lene

Anmeld

31. marts 2010

Miepige

ønskebarn74 skriver:

Hold da op hvor det bidder i stokkende idag... Er der andre der var så ømme og havde jag i hele understellet??? Tog ovitrelle i aftes for at få ægløsning....

Hej

Jeg havde også sådan nogle smerter. Jeg fik dog suprefact som ægløsende sidste gang og skal først prøve ovitrelle i morgen aften - så håber ikke det bliver værre

Jeg fik af Holbæk af vide at smerten hænger sammen med hvor mange æg man ofte har. Så når man som mig i ICSI behandling havde over 10 æg, så fyldte det noget og kunne godt mærkes - især fordi jeg i en helt normal cyklus kan mærke min ægløsning!

MVH

Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.