Dumme knopper !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.941 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

LilleMor10

Hjælp, Har fået nogle knopper på brystkassen, ligner hormonknopper, men er ikke sikker, nogen der har prøvet noget lign.? og evt har et råd eller 2 mod det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

mariamiss6

Er de røde, og ligner et lille bitte edderkoppe spind? så er det i hvert fald helt normalt. og lad være med at kradse hul på dem, de bløder som død og helvede... det e rvdist noget med nogle yderligt liggende blodkar eller noget...

Jeg havde dem også, og kan i ny og næ stadig få en hist og pist.... de går væk igen

Anmeld

14. marts 2010

LilleMor10

nej ligner mere bumser, men man kan ikke trykke dem ?? 

Anmeld

14. marts 2010

JacobsMoar

Jeg har fået UTROLIG mange bumser på ryggen efter jeg er blevet gravid.. Fik dem faktisk også før jeg vidste at jeg var gravid..

Nogle har nogle gode forslag til at komme af med dem? Jeg har købt en creme på apoteket, men den er vist meget skrap, skulle dog godt kunne bruge den under graviditet, men alligevel..

Håber i har nogle gode foreslag til hvad jeg kan gøre, ved min forfærdelig grimme ryg

Mvh. Karina

Anmeld

14. marts 2010

Mai-pigen

Til lillemor10..

Jeg syntes dit problem lyder bekendt. Jeg har også fået sådanne knopper, de klør.... Gør dine også det??

Anmeld

14. marts 2010

LilleMor10

Mai-pigen skriver:

Til lillemor10..

Jeg syntes dit problem lyder bekendt. Jeg har også fået sådanne knopper, de klør.... Gør dine også det??

Ja de klør, og når jeg så klør bliver de mere røde og synlige

Anmeld

14. marts 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Ja de klør, og når jeg så klør bliver de mere røde og synlige

jeg tror altså det er de der "blodsprængninger" jeg også havde, mine kløede også lidt.... ikke dem alle, men især dem der havde en knop på.... nogle af mine havde ikke en knop på, men var bare ligesom et rødt mærke...

Anmeld

14. marts 2010

Bavianis

Jeg har dem også - og det er ikke ligefrem fordi de er pæne at se på! Øv!

Anmeld

14. marts 2010

Mai-pigen

Jamen dog..hvad er det da for nogle mærkelige knopper vi alle render rundt med! Altså...sådan nogle kan jeg ikke mindes fra min første graviditet!

I forhold til at det er blodsprængninger, så syntes jeg umiddelbart ikke at mine har noget med det at gøre..

Mine klør så meget at jeg klør hul på dem..  Virkelig en belastning! Gad godt vide hvad det er....

Anmeld

14. marts 2010

Bavianis

Mai-pigen skriver:

Jamen dog..hvad er det da for nogle mærkelige knopper vi alle render rundt med! Altså...sådan nogle kan jeg ikke mindes fra min første graviditet!

I forhold til at det er blodsprængninger, så syntes jeg umiddelbart ikke at mine har noget med det at gøre..

Mine klør så meget at jeg klør hul på dem..  Virkelig en belastning! Gad godt vide hvad det er....

Mine er heller ikke blodsprængninger, men små knopper/bumser, hvor der er "vand" i. Der går viiiiiiiiiiiildt lang tid før det røde marke går væk hvis man kommer til at kratte i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.