Hjælp, Scanning hvor henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Käte

Jeg er gravid i 5 mdr med barn nr. 2 og vil så gerne have lavet en scanning igen som vi med den 1 fik lavet hos scanningsklinikken i kbh, men her i nyk.f. er der jo også mulighed for at få lavet det hos sydhavslægen til en billigere pris og mit spørgsmål er så, er der nogen der har prøvet at få lavet begge steder? Og hvordan med kvalitet er det det samme, og får man de samme ting med hjem? Vi fik en cd med billedere og en med film + en masse udprintede billedere, er det det samme hos sydhavslægen?

Håber at nogen kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

dorthemus

Käte skriver:

Jeg er gravid i 5 mdr med barn nr. 2 og vil så gerne have lavet en scanning igen som vi med den 1 fik lavet hos scanningsklinikken i kbh, men her i nyk.f. er der jo også mulighed for at få lavet det hos sydhavslægen til en billigere pris og mit spørgsmål er så, er der nogen der har prøvet at få lavet begge steder? Og hvordan med kvalitet er det det samme, og får man de samme ting med hjem? Vi fik en cd med billedere og en med film + en masse udprintede billedere, er det det samme hos sydhavslægen?

Håber at nogen kan hjælpe?

Jeg kender kun Scanningsklinikken hvor jeg blev scannet i uge 7, i uge 21 (kønsscanning) og i uge 28 (3D). Jeg er meget tilfreds med resultatet og jeg synes de er supersøde

Anmeld

15. marts 2010

Linekocemba

kan man få lavet det i nyk? såen helt uden om egen læge?

Anmeld

15. marts 2010

Käte

line7 skriver:

kan man få lavet det i nyk? såen helt uden om egen læge?

Ja det er uden om egen læge her er et link

http://www.b-a-b-y.dk/indkoeb/showf.asp?ID=713

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.