hvorda fik i jeres guldklump hjem fra hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

creative

på tirsdag skal jeg til vendning for anden gang, vis det ikke lykkes vil de moske allerede tirsdag prøve at sætte gang i veerne vis de mener  hun ligger godt nok til en sædefødsel ellers bliver det et planlagt kejsersnit.

det der er mit endlig spøsmål er hvordan i fik jeres børn hjem fra hospitalet ? vi hade endlig tænkt os at tage busen hjem og bare have en lift med til hende til turen men vis jeg nu ryger ud i et kejsersnit vil jeg nok ikke syndes det er særlig fedt at skulle fra svendborg til nyborg en tur der tager 45 minuter. jeg har lige ringet til sendborg taxa og hørt om de hade autostole men det har de kun fra et år og op, der er så indet i loven der siger at jeg ikke må side med min datter på skøet i en taxa når hun er så ille men det syndes jeg ikke er helt forsvarligt

hvad gjor i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Kamelia

Man kan leje autostole i babysam og det er vel egentlig det eneste der er forsvarligt i en Taxa!

Kamelia

Anmeld

14. marts 2010

BinaMor

kender du ikke en der kan kører? noget familie

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

Jeg ville da prøve og forhører mig omkring om der ikke var nogen der gad kører os. En ven, familiemedlem eller andet brugbart. I det hele taget synes jeg ikke taxier er forsvarelige.. Jeg kører aldrig i dem, for her, i hvertfald, kører de a H.T. !

Held og lykke med den forestående vending

Anmeld

14. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis I ikke har nogen til, at komme og hente jer ville jeg leje en autostol til taxaen. Det koster næsten ikke noget i Babysam. 

Måske I kunne få nogen til, at komme med barnevognen, hvis I bliver sat i gang?

Anmeld

14. marts 2010

creative

jo det vil nok kunne lykkes at få nongen til at hente os, men vi skulle stadig have en autostol, jeg vist ikke det med leje at autostole i babysam det vil jeg kigge nærmer på

Anmeld

14. marts 2010

Ni-ko-li-ne

creative skriver:

på tirsdag skal jeg til vendning for anden gang, vis det ikke lykkes vil de moske allerede tirsdag prøve at sætte gang i veerne vis de mener  hun ligger godt nok til en sædefødsel ellers bliver det et planlagt kejsersnit.

det der er mit endlig spøsmål er hvordan i fik jeres børn hjem fra hospitalet ? vi hade endlig tænkt os at tage busen hjem og bare have en lift med til hende til turen men vis jeg nu ryger ud i et kejsersnit vil jeg nok ikke syndes det er særlig fedt at skulle fra svendborg til nyborg en tur der tager 45 minuter. jeg har lige ringet til sendborg taxa og hørt om de hade autostole men det har de kun fra et år og op, der er så indet i loven der siger at jeg ikke må side med min datter på skøet i en taxa når hun er så ille men det syndes jeg ikke er helt forsvarligt

hvad gjor i ?

Hmm det er lidt svært... Jeg fik PKS... Og var på sygehuset 4 dage... Tror godt jeg kunne have siddet i en bus, det er ikke det fedeste men dog muligt. Hvis i kan få nogen til at hente jer så kan i sagtens leje en autostol i BabySam...

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Vi transporterede Laura hjem i en autostol Det var mest forsvarligt.

Anmeld

14. marts 2010

creative

vi er lige kommet i tanke om at vi har et venne par med en søn under et år, som vi kan spøre om de vil hente os så er stolen allerede i bilen og så sliper vi for at skulle ud at leje stol i siste øjeblik, vi hade planlagt at jeg skulle føde hjemme så der for er vi ligt bag ud 

godt at høre at man er rimelig mobil efter et kejsersnit 

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

Vi har købt en autostol, selvom vi ikke havde bil, da han blev født - og så blev vi hentet af et vennepar. Men lej da een

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.