KaMa skriver:
Waauv en flot mave. Jeg får da helt præstationsangst med både din og Malenes mave. I er da kamplækre!
Jeg forestiller mig at min mave kommer til at fordele sig som en badering hele vejen rundt 
Kan godt se at den er tung. Jeg frygter selv, hvordan min sommer vil forløbe. Jeg er inviteret til stort bryllup d. 5. juni med kirke, reception og middag. Der er jeg 27+0. Det kan blive en lang og varm dag.
I øvrigt så vokser min mave også nu vildt meget. Næsten dag for dag. Maveskinet klør SÅ MEGET. Har fået små røde knopper af at klø.
Knus fra Karina 15+1
PS: Er du blevet klogere på navne. Jeg tror, at jeg har fundet mine. Så skal jeg bare vide, hvad der skal i spil, når jeg kender kønnene..
Hej Søde

Sikker på du bliver lige så smuk

Dejligt du selv kan se der sker en masse med mavsen.... det er så utroligt at der kan vokse 2 små børn derinde.
Jeg er glæd for jeg ikke er høj gravid til sommer... pyha og så til bryllup... sikke en lang dag det bliver... jeg kan huske jeg var til et da jeg var i uge 20 med min den første.Var så flot da tog afsted med højhæle og det hele, efter 2 timer skiftede jeg til H2O klip klapper

Er meget sikker på det ene navn som er Isa og så er jeg noget usikker på hvad B skal hedde... men tænker på Fia Mia eller Willa..... er helt vild med navnet Merle... men det rimer på perle og der er jo gode chancer for mit barn bliver mørkt.... så den er droppet... (er selv blevet kaldt mange mærkelige ting trods jeg er dansk)
Men syntes det er meget svært med de der navne.
Anmeld