Maven 27+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

lillemunk

lululupo skriver:

sikken en fin fin mave!!!!!

Tusind Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

lillemunk

Malene84- skriver:

Du ser så hammer lækker ud, smukke Den sidder bare sååå smukt på dig!!! Og hvor er det dog nogle fine vægte pigerne har. Blir spændende at se deres slutvægt.

Tusind tak smuksak ..... VI er jo bare smukke os 2

Ja de vokser fint,men jeg forventer jo ikke at få store børn... Så jeg håber på at jeg kan komme op på 2500g pr stk inden de kommer til verden

Har hentet Barnevognen hjem i dag.. og har nu mangler jeg kun 1 baby dyne så er der styr på det hele.

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

BlyViol skriver:

hold da helt k*** der er sket meget suuper flot mave du har dig der... Virkelig utrolig tvillingemave wauw!!

Tusind tak søde....

Anmeld

14. marts 2010

LinLin

WAUW!

Anmeld

14. marts 2010

FruEllingsen

Sikke en smuk strutmave du har

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Så er der billeder at pigerne i maven
De er oppe på 913 gram og 1133 gram.

Hold op hvor du bærer det flot!

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Waauv en flot mave. Jeg får da helt præstationsangst med både din og Malenes mave. I er da kamplækre!

Jeg forestiller mig at min mave kommer til at fordele sig som en badering hele vejen rundt

Kan godt se at den er tung. Jeg frygter selv, hvordan min sommer vil forløbe. Jeg er inviteret til stort bryllup d. 5. juni med kirke, reception og middag. Der er jeg 27+0. Det kan blive en lang og varm dag.

I øvrigt så vokser min mave også nu vildt meget. Næsten dag for dag. Maveskinet klør SÅ MEGET. Har fået små røde knopper af at klø.

Knus fra Karina 15+1

PS: Er du blevet klogere på navne. Jeg tror, at jeg har fundet mine. Så skal jeg bare vide, hvad der skal i spil, når jeg kender kønnene..

Hej Søde
Sikker på du bliver lige så smuk Dejligt du selv kan se der sker en masse med mavsen.... det er så utroligt at der kan vokse 2 små børn derinde.

Jeg er glæd for jeg ikke er høj gravid til sommer... pyha og så til bryllup... sikke en lang dag det bliver... jeg kan huske jeg var til et da jeg var i uge 20 med min den første.Var så flot da tog afsted med højhæle og det hele, efter 2 timer skiftede jeg til H2O klip klapper

Er meget sikker på det ene navn som er Isa og så er jeg noget usikker på hvad B skal hedde... men tænker på Fia Mia eller Willa..... er helt vild med navnet Merle... men det rimer på perle og der er jo gode chancer for mit barn bliver mørkt.... så den er droppet... (er selv blevet kaldt mange mærkelige ting trods jeg er dansk)
Men syntes det er meget svært med de der navne.

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Super flot mave, søde, godt at der er 2 der inde med den størrelse ej, pjat. Du ser godt ud

GRINER Hvor er du sød

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

lululupo skriver:

sikken en fin fin mave!!!!!

Tusind tak

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

Mor til David skriver:

WAUW!

Smiler og Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.