Hej, jeg ville bare høre hvor mange af jer har overvejet og evt. har fået taget førstehjælp efter I er blevet forældre???
Jeg havde en oplevelse med Nikita i aftes da hun skulle bades i badekar (hun plejer at med i bruseren med mig, da hun ikke vil badekaret), men hun glider på et tidspunkt og får hovedet under vand, og jeg hiver hende selvfølgelig op med det samme, men så går hun i panik som hun gjorde første gang hun dykkede til babysvømning og trækker ikke vejret og ender med at vende det hvide ud af øjnene, jeg fik vendt bunden i vejret på ungen, noget banken på ryggen og min far forsøgte med fingerne i munden og et eller andet hjalp og muin datter trak igen vejret, men hold kæft hvor blev jeg bare bange, og hvor var jeg glad for mine forældre var der lige ved siden af, men så er det jeg bagefter bliver så overvældet og bare tænker, min førstehjælp som jeg lærte i sin tid er forældet og ikke rettet mod småbørn, så jeg fik googlet mig frem til et kursus til 250 kr. udført af en instruktør, der er specifiseret i småbørn.
Jeg vil bare slet ikke tænke hvad der kan ske, og ja sandsynligheden er jo at jeg står derhjemme alene, så skal både yde førstehjælp og have fat på 112..
Hvad med jer, efter i har fået børn??
Anmeld