Menstuation efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Pige2009

Jeg har haft min første mens efter fødsel, og den skulle være kommet igen her igår eller idag, men jeg venter stadig Derfor vil jeg lige høre alle jer der har født, hvornår I fik mens efter fødsel, og hvornår den blev regelmæssig?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

twinsmama

ser lige med her,,, har det samme problem fødte i december og har haft min mens 1 gang og sku have haft det igen for en uge siden men ingen mens (og er 100 procent ik gravid)

Anmeld

14. marts 2010

Corn

Min men har altid været meget præcis, så efter 3-4 mdr har jeg fået mens efter fødslen ved de to første, og så har det ellers kørt efter kalenderen igen... Trods fuldamning, nybagt mor-stress osv...

Anmeld

14. marts 2010

Halbschön

Baagøe skriver:

Jeg har haft min første mens efter fødsel, og den skulle være kommet igen her igår eller idag, men jeg venter stadig Derfor vil jeg lige høre alle jer der har født, hvornår I fik mens efter fødsel, og hvornår den blev regelmæssig?

K.h. Linda

Hejsa,

jeg havde min første mens omkring en måned efter fødsel.. Og ventede længe på den næste(så frem til at få den, så jeg kunne starte på prævention igen). Fik først den næste 4mdr efter fødselen, men synes ikke at det virkede som en rigtig mens.. Og lige i disse dage har jeg det igen... Og aldrig har jeg haft så ondt før... Så nu er jeg ikke i tvivl om at den er kommet.. Håber at den nu blir regelmæssig igen.. Men har hørt, at det godt kan tage mange mange måneder før den er regelmæssig igen efter en fødsel.

Knus

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Flere erfaringer??

Anmeld

14. marts 2010

Maise

Baagøe skriver:

Flere erfaringer??

nææ men er også nysgerrig. fødte nytårsaften og har ikke haft mens endnu. ammer fuldt så vil da også gerne høre erfaringer.

Anmeld

14. marts 2010

Halbschön

Maise skriver:

nææ men er også nysgerrig. fødte nytårsaften og har ikke haft mens endnu. ammer fuldt så vil da også gerne høre erfaringer.

Jeg ammer forresten også fuldt.. Fik den første ca 1 måned efter fødsel.. Og den anden 3 måneder efter fødsel(men ikke en rigtig mens).. har nu fået min anden rigtige - og Nicolai blir 5mdr om 3 dage...

Anmeld

14. marts 2010

4kløver

Min kom ca 1månede efter og den har  lige siden kommet som den skal, men bløder helt vildt. så jeg håber at når jeg får begyndt på p-piller da det bliver nomal igen.. Men ville da godt undvære den

Anmeld

17. april 2010

Kristine

Jeg fik min første mens 4 måneder efter fødsel, og den næste kom også nogenlunde præcis. Men nu er jeg gået 14 dg over tid, og den er ikke kommet endnu. Vi har kun været sammen 1 gang herefter, og da tog jeg en fortrydelsespille dagen efter, da jeg endnu ikke var begyndt med mine P-piller. Jeg kan da ikke være gravid??? eller?? er i hvert fald nervøs, køber en test på mandag, og håber på den kan være meget uregelmæssig stadig. Jeg ammer også stadig, men ikke fuldt, da vi er begyndt på skemad for 1 måned siden, mon det har noget at sige?? Uhhh jeg er så nervøs!!

Anmeld

17. april 2010

Lullaby

Hver gang jeg har født har jeg blødt den lille uge efter, derefter er der præcist gået 3 uger HVER gang efter det og så var den regelmæssig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.