Ikke èt eneste indlæg oprettet herinde i år .... før nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

JustAnotherName

....trist! Der er virkelig slet ikke nogen aktivitet i denne gruppe.

Der er oprettet nogle ganske få indlæg i 2008,
endnu færrere i 2009, og slet ingen endnu i år.

Der er selvfølgelig heller ikke så meget at diskutere, eller være rådvild omkring, når først børnene er så store, som de er nu.
Min datter er 2½ år om 10 dages tid.
Men stadig, så er det jo dejligt at "møde andre ligesindede" med børn på samme alder som ens egne. Og stadig kan der jo opstå ting med vores store 2-årige - både søde, sjove, mærkelige, triste og foranderlige - f.eks. at de bliver storesøster/bror, skal starte i børnehave, får en ven/veninde eller ikke rigtigt kan finde nogen at lege med, osv, osv.....

Der er jo stadig nogle problemer, som kan opstå og give én bekymringer, som kan være rare at vende med andre, som har børn på samme alder.
Og en masse søde, skæge og glædelige oplevelser, som kan være livsbekræftende at have med sine børn, og skønne at dele med andre ligesindede.

Så jeg synes det er rigtig ærgeligt, at der er helt dødt i vores forum. Jeg håber vi kan få banket en puls igang herinde, og opretholde den bare lidt bedre.....

Hvor mange er vi egentlig, som overhovedet kigger med her ??
- Giv Jer endelig til kende !!

Jeg ville ikke så meget med det indlæg, end at råbe op, og se om der overhovedet er nogen tilbage herinde, som "hører éen".....?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Anne85

Du har ret... Det er faktisk lidt trist for jeg synes da stadig man kan have nogle problemstillinger selvom ungerne nu er så store..

Kristian skal fx være storebror om godt tre måneder hvilket jeg gør mig mange tanker om hvordan skal gå.
Og lige pt kæmper vi en KAMP hver aften for at få ham til at sove... Og han vågner hver nat hvor vi desværre altid ender med at tá ham ind i vores seng.
Og så er vi igang med at potte træne...
Så der er da meget jeg gerne vil dele med jer og evt høre jeres erfaringer omkring

Anmeld

21. marts 2010

JustAnotherName

Anne85 skriver:

Du har ret... Det er faktisk lidt trist for jeg synes da stadig man kan have nogle problemstillinger selvom ungerne nu er så store..

Kristian skal fx være storebror om godt tre måneder hvilket jeg gør mig mange tanker om hvordan skal gå.
Og lige pt kæmper vi en KAMP hver aften for at få ham til at sove... Og han vågner hver nat hvor vi desværre altid ender med at tá ham ind i vores seng.
Og så er vi igang med at potte træne...
Så der er da meget jeg gerne vil dele med jer og evt høre jeres erfaringer omkring

Så er vi da TO ....hehe.

Orv ja, pottetræning. Det er vist liiiige gået lidt i stå herhjemme igen.

Vores datter blev storesøster da hun var 1 år og 8 måneder.
Jeg havde også rigtigt mange tanker i forbindelse med det.
Men det gik heldigvis over al forventning nemt og godt, og de to piger er rigtig glade for hinanden.

Puuh, det er hårdt med natte-roderi. Og især når I om kort tid får en lille én mere, som også vågner om natten.
Det håber jeg, at Christian lærer at blive bedre til. Men hvordan det aner jeg ikke. Vores 2 årige, Bianca hedder hun, har sovet hele natten igennem siden hun kom på eget værelse 7 mdr. gammel.

Kh. Katrine.

Anmeld

25. juni 2010

Malene

Jeg har Emil på 3 år d 7 sep.

Han er ca 95 cm og vejer godt 12 kg.

En rigtig lille frækkert, som godt ved at sutten ikke er nødvendig, men alligevel vil man gerne beholde den og i dec. sad han på potten for første gang, så nu skulle vi gerne igang med at træne uden ble, så han er godt igang med det inden han starter i børnehaven.

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Haha malene dig... sjovt at se dig her

Men jeg har Tobias fra den 26 sept. han er en rigtig bandit... Men det bliver man vel når man har en bror der er 2½ år ældre.

Tobias er en stor dreng på 110-115cm og 20 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.