Jeg gjorde det forbi med Tom i onsdags

Jeg kunne bare ikke overskue det mere..
Det går ad H til med min mor, hun har fået at vide hun har flere metastaser i hovedet og de vil ikke operere eller stråle.
Hun går rigtig dårligt og har ikke meget energi tilbage.
Det sammen med det at jeg skal starte på nyt job, har lige banket mig i gulvet..
Jeg er skrækslagen for hvordan det skal gå på mit nye job, hvordan det skal gå med min mor.. Tom var så lige den der var nærmest til at tage tævene.. Han har bare ikke kunne gøre noget godt nok, så jeg skrev et brev til ham, hvor jeg gjorde det forbi.. Jeg vil så lige sige heldigvis skrev han et brev tilbage, der gjorde at jeg kørte op til ham, vi fik snakket det hele igennem og han fortalt mig hvad for signaler han havde set hos mig.. Jeg sad og tænkte tilbage da jeg fik det ad H til i 2007 og jeg har det på nøjagtig samme måde, jeg kan ikke klare høje lyde, jeg blir hurtig sur på Oliver,Jeg er træt hele tiden, jeg har ikke lyst til at lave noget, Så jeg skal lige en tur til lægen, så jeg kan få hjælp..
Heldigvis havde jeg ikke ødelagt det helt mellem Tom og jeg så vi er sammen igen og nu SKAL det bare gå.. Nu er vi opmærksomme på hinanden og vil som i starten fortælle hvordan vi har det og hvordan vi føler.. Vi har været så meget igennem sammen at det ville være rigtig ærgeligt hvis vi ikke kan holde sammen nu..
Bare lige en opdatering fra mig, der selv mener at jeg kan klare det hele og bare er så sej.. Men inden i krakelere det hele og falder sammen. Men jeg skal nok komme ovenpå igen

Knus Annette, der har verdens mest tålmodige kæreste

Anmeld