Har da vist lige været nede og vende :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Annette

Jeg gjorde det forbi med Tom i onsdags
Jeg kunne bare ikke overskue det mere..
Det går ad H til med min mor, hun har fået at vide hun har flere metastaser i hovedet og de vil ikke operere eller stråle.
Hun går rigtig dårligt og har ikke meget energi tilbage.
Det sammen med det at jeg skal starte på nyt job, har lige banket mig i gulvet..
Jeg er skrækslagen for hvordan det skal gå på mit nye job, hvordan det skal gå med min mor.. Tom var så lige den der var nærmest til at tage tævene.. Han har bare ikke kunne gøre noget godt nok, så jeg skrev et brev til ham, hvor jeg gjorde det forbi.. Jeg vil så lige sige heldigvis skrev han et brev tilbage, der gjorde at jeg kørte op til ham, vi fik snakket det hele igennem og han fortalt mig hvad for signaler han havde set hos mig.. Jeg sad og tænkte tilbage da jeg fik det ad H til i 2007 og jeg har det på nøjagtig samme måde, jeg kan ikke klare høje lyde, jeg blir hurtig sur på Oliver,Jeg er træt hele tiden, jeg har ikke lyst til at lave noget, Så jeg skal lige en tur til lægen, så jeg kan få hjælp..
Heldigvis havde jeg ikke ødelagt det helt mellem Tom og jeg så vi er sammen igen og nu SKAL det bare gå.. Nu er vi opmærksomme på hinanden og vil som i starten fortælle hvordan vi har det og hvordan vi føler.. Vi har været så meget igennem sammen at det ville være rigtig ærgeligt hvis vi ikke kan holde sammen nu..

Bare lige en opdatering fra mig, der selv mener at jeg kan klare det hele og bare er så sej.. Men inden i krakelere det hele og falder sammen. Men jeg skal nok komme ovenpå igen

Knus Annette, der har verdens mest tålmodige kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Tina2

Annette skriver:

Jeg gjorde det forbi med Tom i onsdags
Jeg kunne bare ikke overskue det mere..
Det går ad H til med min mor, hun har fået at vide hun har flere metastaser i hovedet og de vil ikke operere eller stråle.
Hun går rigtig dårligt og har ikke meget energi tilbage.
Det sammen med det at jeg skal starte på nyt job, har lige banket mig i gulvet..
Jeg er skrækslagen for hvordan det skal gå på mit nye job, hvordan det skal gå med min mor.. Tom var så lige den der var nærmest til at tage tævene.. Han har bare ikke kunne gøre noget godt nok, så jeg skrev et brev til ham, hvor jeg gjorde det forbi.. Jeg vil så lige sige heldigvis skrev han et brev tilbage, der gjorde at jeg kørte op til ham, vi fik snakket det hele igennem og han fortalt mig hvad for signaler han havde set hos mig.. Jeg sad og tænkte tilbage da jeg fik det ad H til i 2007 og jeg har det på nøjagtig samme måde, jeg kan ikke klare høje lyde, jeg blir hurtig sur på Oliver,Jeg er træt hele tiden, jeg har ikke lyst til at lave noget, Så jeg skal lige en tur til lægen, så jeg kan få hjælp..
Heldigvis havde jeg ikke ødelagt det helt mellem Tom og jeg så vi er sammen igen og nu SKAL det bare gå.. Nu er vi opmærksomme på hinanden og vil som i starten fortælle hvordan vi har det og hvordan vi føler.. Vi har været så meget igennem sammen at det ville være rigtig ærgeligt hvis vi ikke kan holde sammen nu..

Bare lige en opdatering fra mig, der selv mener at jeg kan klare det hele og bare er så sej.. Men inden i krakelere det hele og falder sammen. Men jeg skal nok komme ovenpå igen

Knus Annette, der har verdens mest tålmodige kæreste

Huha, Annette, jeg kan godt forstå du har det træls.... Må være rigtig hårdt med din mor!!!!

Mht dit nye arbejde tror jeg bestemt nok det skal gå! Tror slet ikke du skal være nervøs.... Du er da så super dygtig og du er så åben, glasd og udadvendt en kvinde- synes faktisk man skal lede længe efter en som dig ;o) Så de kan bestemt ikke blive andet end glade for dig))))

Hvor er jeg glad for at høre I er sammen igen.... Godt du fik skrevet det brev, det kan jo ind imellem være den nemmeste måde at få sine inderste følelser ud på... Og hvor FEDT han skrev tilbage! Skulderklap til ham!

Pas på hinanden og husk at snakke om tingene istedet for at lade det hobe sig op.... Jeg x'er for det hele nok skal gå!

Stort kram fra mig

Anmeld

14. marts 2010

Fines mor

Kære Anette

Det lyder da både godt og skidt, men jeg håber du får noget hjælp nu. Tænkte måske en psykologo ville være godt for dig nu, der er jo mange ting at tænke på. Det med din mor er en proces, som ingen ved hvorlænge vil varer, men det er vigtigt at i får den "behandlet" sammen, hver for sig og... her kommer Tom også ind!!

Jeg håber det er den rigtige beslutning, at gå tilbage og være sammen som kærester. Ud over det, så håber jeg Tom er klar til "opgaven" som kæreste, og den støtte der venter forude.

Du ved du altid kan komme til mig, selvom jeg er langtvæk så er jeg kun et opkald væk.

Take care up there, vi er mange herinde som gerne vil lytte og støtte, men ofte er et IRL kram langte mere værd. DU ved hvad jeg taler om ;-))

Vi to snakkes lige pludselig, om ikke andet.. KNUSSS her.

PS hvis i har lyst, så er i velkommen en dag i påsken - både med Tom og Oliver;-)

Anmeld

14. marts 2010

Annette

Hej Tina.
Tak for dine opmuntrende ord.. Jeg er også sikker på at jeg nok skal klare det nye job, men ligenu er jeg sgu godt nok skræmt, men som altid skal jeg bare kastes ud i det
Min nye arbejdsgiver har accepteret mit lønforslag så det er på plads

Jeg har nok være rigtig slem til at lade tingene hobe sig op, for så skulle jeg ikke forholde mig til dem..
Men Tom har jo også sine fejl, men de ting blev snakket godt og grundigt igennem i fredags og noget af lørdagen..
Vi er klar til at være der for hinanden på godt og ondt og være åbne om tingene, så kan vi ikke gøre mere..

Helle, tak fordi du er der på godt og ondt, dig har jeg godt nok brugt meget
Tom er helt klar på hvad han går ind til og gør det gerne..

Jeg vil da arbejde videre på at vi måske kan komme en dag i påsken, det kunne da være hyggeligt

Knus og tak for I er som I er

Anmeld

14. marts 2010

Fines mor

Annette skriver:

Hej Tina.
Tak for dine opmuntrende ord.. Jeg er også sikker på at jeg nok skal klare det nye job, men ligenu er jeg sgu godt nok skræmt, men som altid skal jeg bare kastes ud i det
Min nye arbejdsgiver har accepteret mit lønforslag så det er på plads

Jeg har nok være rigtig slem til at lade tingene hobe sig op, for så skulle jeg ikke forholde mig til dem..
Men Tom har jo også sine fejl, men de ting blev snakket godt og grundigt igennem i fredags og noget af lørdagen..
Vi er klar til at være der for hinanden på godt og ondt og være åbne om tingene, så kan vi ikke gøre mere..

Helle, tak fordi du er der på godt og ondt, dig har jeg godt nok brugt meget
Tom er helt klar på hvad han går ind til og gør det gerne..

Jeg vil da arbejde videre på at vi måske kan komme en dag i påsken, det kunne da være hyggeligt

Knus og tak for I er som I er

Det lyder godt - pas nu på hinanden, og brug evt. Kræftens bekæmpelse som jeg omtalte en dag vi talte sammen. Du kan bruge dem som pårørende, og du behøver ikke indrage din mor;-) Men måske er der også mulighed for noget psykolog via egen læge, men det kan du jo undersøge.

Og lad så vær med at samle til bunke ikk KNUSS

PS påsken kunne være pisse hyggeligt ;-))) Bare ikke 1. april.

Anmeld

14. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er sku forståeligt, at det har været fuldstændig ikke til at overskue!!...

Det er flot at du kan se det nu, og det er første skridt på vejen til at få det bedre! Jeg er jo selv startet i psykolog behandling, efter mit forhold til min mor for alvor gik i vasken i julen. Det hjælper mig virkelig meget.

Så afsted til lægen med dig og få dig en god psykolog! og prøv at spørge omkring, så du kan finde dig en god én. Der er simpelthen ikke  noget værre end psykologer, man ikke føler man kan tale med, eller være fri overfor.

Jeg håber det bliver en rigtig god rejse op af igen!!

STORT KRAM - og tillykke med din tålmodige kæreste. De må være gode dem der hedder Tom Min bliver i hvertfald ved med at blive bedre og bedre... Og det på 9. år, efterhånden

Anmeld

14. marts 2010

Annette

Helle, jeg vil gøre alt for ikke at samle til bunke igen..
Der kommer ikke noget godt ud af det..
Jeg har tænkt på Kræftens bekæmpelse, men først skal jeg lige omkring lægen.. En ting ad gangen, så går det bedst
Med hensyn til påsken, vi skal til påskefrokost om lørdagen.. Vi må lige se om vi kan få kabalen gå op

Zafir, psykolog er en af de ting jeg vil snakke med lægen om.. Men tror nu mere jeg skal bruge kræftens bekæmpelse, de ved hvad man går igennem
Ja jeg troede godt nok jeg havde smidt alt på gulvet, men heldigvis var han der for mig

Knus og kram til I dejlige tøser

Anmeld

15. marts 2010

Susan1978

Jeg synes lige du skal have en kæmpe cyber krammer fra mig også.

Anmeld

15. marts 2010

Annette

Tak Susan

Anmeld

15. marts 2010

Fines mor

Annette skriver:

Helle, jeg vil gøre alt for ikke at samle til bunke igen..
Der kommer ikke noget godt ud af det..
Jeg har tænkt på Kræftens bekæmpelse, men først skal jeg lige omkring lægen.. En ting ad gangen, så går det bedst
Med hensyn til påsken, vi skal til påskefrokost om lørdagen.. Vi må lige se om vi kan få kabalen gå op

Zafir, psykolog er en af de ting jeg vil snakke med lægen om.. Men tror nu mere jeg skal bruge kræftens bekæmpelse, de ved hvad man går igennem
Ja jeg troede godt nok jeg havde smidt alt på gulvet, men heldigvis var han der for mig

Knus og kram til I dejlige tøser

I siger bare til, jeg har lige fået et afbud til påsken ;-) Så nu er der lidt mere plads igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.