Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kender et sted i nærheden af Silkeborg hvor man kan bestille en flot dåbskage?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Nogen der kender et sted i nærheden af Silkeborg hvor man kan bestille en flot dåbskage?
Vores Kvickly & Føtex laver flotte Dåbskager...bare en ide
Malthesmoar skriver: Vores Kvickly & Føtex laver flotte Dåbskager...bare en ide
kan ikke se noget på deres hjemmesider!?
Caroline86 skriver: kan ikke se noget på deres hjemmesider!?
Uha det ved Jeg ik
Har bare fået nogle flotte nogle til div Dåb / Bryllupper derfra
Malthesmoar skriver: Uha det ved Jeg ik Har bare fået nogle flotte nogle til div Dåb / Bryllupper derfra
OBS Hva med Dem herinde, der er så mange vildt flotte
Malthesmoar skriver: OBS Hva med Dem herinde, der er så mange vildt flotte
tror bare ikke der er nogen her i området... ville gerne selv lave den, men det bliver for travlt
Caroline86 skriver: tror bare ikke der er nogen her i området... ville gerne selv lave den, men det bliver for travlt
Æv bæv, De ser SÅ flotte ud..
Du må bare igang med at prøve Dig frem, så bliver Din sikkert ligeså flot som dem herinde
Du kan prøve at spørge bagere i området..vi fik lavet dåbskage hos den lokale bager, hvor de havde deres egen konditor. Tror jeg næsten alle bagere har
Malthesmoar skriver: Æv bæv, De ser SÅ flotte ud.. Du må bare igang med at prøve Dig frem, så bliver Din sikkert ligeså flot som dem herinde
jeg har lavet nogle RET så flotte mmf-kager, hvis jeg selv skal sige det, men jeg har bare ikke tid til at lave kage til 80 mennesker lige inden dåben
Caroline86 skriver: jeg har lavet nogle RET så flotte mmf-kager, hvis jeg selv skal sige det, men jeg har bare ikke tid til at lave kage til 80 mennesker lige inden dåben
Ok
Så vil Jeg også sige som Laulund...prøv din lokale bager
Pøj pøj
Mvh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128