Burde jeg ringe til vagtlægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

NinaNymannMadsen

Min datter har nu haft feber kørende op og ned mellem 38,4 og 39,6 siden onsdag, og hun lyder til at trække vejret hurtiger end hun normalt gør hun er kun lidt over 8 mdr gammel...

var ved egen læge med hende i torsdags og hun sagde der ikk var noget men min datter har fået det værre siden da, og både idag og igår har hun ikke rigtig villet spise...

burde jeg ringe til vagtlægen eller burde jeg lade være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

skoust

hellere ringe en gang for meget.. helt klart synes jeg at du skul ringe til vagtlægen og pørge om i ikke kan komme ind og få kigget på hende for det bette nus lyder da ikke til at have det så godt..

håber snart hun bliver frisk igen.

håber lige du skriver hvordan det kommer til at gå med hende.

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

Min datter har nu haft feber kørende op og ned mellem 38,4 og 39,6 siden onsdag, og hun lyder til at trække vejret hurtiger end hun normalt gør hun er kun lidt over 8 mdr gammel...

var ved egen læge med hende i torsdags og hun sagde der ikk var noget men min datter har fået det værre siden da, og både idag og igår har hun ikke rigtig villet spise...

burde jeg ringe til vagtlægen eller burde jeg lade være?

Kaster hun op?

Tynd mave?

Vil hun have væske?

Er bleerne våde og kommer hun af med afføring?

Anmeld

14. marts 2010

NinaNymannMadsen

moarJ : hun kastede lidt op, havde dog ikke tynd mave, hun ville helst ha fra mig men det var ikk meget hun ville, hun kom af med lidt men det var ikke ret meget..

var afsted igår aftes med hende, og fik afvide det bare var feber og hun skulle bare ha noget panodil junior mod det.

hun har det meget bedre idag, hun spiser stadig ikk så meget som hun plejer men hun er meget meget mere frisk og til at ha med at gøre idag det er bare dejligt at det hjalp så hurtig men feberen kan komme igen jo så nu må vi jo se dagen an.

Anmeld

14. marts 2010

charlottekri

herhjemme er det altid om aftenen og natten der er mest feber.. om dagen virker hun bare lidt træt og så kan det vende tilbage til aften igen

Anmeld

14. marts 2010

NinaNymannMadsen

charlottekri: sådan var det i et par dage her og så fredag havde hun feber heledagen og havde hun også igår, men hun har det meget bedre idag... stadig pyller og spiser ikk så meget men bedre

Anmeld

14. marts 2010

charlottekri

Astasmor skriver:

charlottekri: sådan var det i et par dage her og så fredag havde hun feber heledagen og havde hun også igår, men hun har det meget bedre idag... stadig pyller og spiser ikk så meget men bedre

det var godt, det lyder da også som om at det er på tilbagetog

fortsat god bedring med hende

Anmeld

14. marts 2010

NinaNymannMadsen

mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.