Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Andrea er i dag blevet inviteret til 3½ års undersøgelse hos sundhedsplejersken. De forventer det vil tage 1½ time. Man skal legeteste hende, måle/veje og tjekke hendes udvikling.
Vi skal afsted den 19. april. Skal I andre også det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej, det har jeg ikke hørt noget om.. det er da egentlig spøjst de gør det, når nu hun er i institution. Kunne da forstå det dengang man ikke behøvede at gå i børnehave..mystisk synes jeg
Nej, det tilbud får vi heller ikke....har faktisk aldrig hørt om det!!!
Her i kommunen hedder det sidste besøg med sp ved 18 mdr.
Lone
Mystisk. Der står i brevet at Rudersdal kommune tilbyder alle deres 3½ årige sådan et besøg. Jeg glæder mig da til at se hvad det handler om
Munder skriver: Mystisk. Der står i brevet at Rudersdal kommune tilbyder alle deres 3½ årige sådan et besøg. Jeg glæder mig da til at se hvad det handler om
Det kan jeg da godt forstå..hvis jeg fik tilbuddet ville jeg da helt sikkert osse tage imod det - men her i Næstved Kommune får vi ikke tilbuddet!
De er et tilbud de kører med.. Da jeg havde sidste besøg med stumpen sagde hun også at hun ville vende tilbage når hun var 2½ og tjekke udtale og motorik, men det skete (desværre) aldrig... Synes det er nogle gode tiltag.. Da jeg ikke helt ved hvor gode nogle dp'er er til at observere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128