Lidt om regnskovens aber;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Tina2

Filuca og Milas sad igår og rykkede en masse køkkenrulle af og rullede til kugler som de kylede efter hinanden....

Jeg sagde så at de skulle holde op med det, og at det var lavet af træer i regnskoven, så man skulle- ligesom med det papir de tegner på, passe lidt på ikke at bruge for meget, for så havde aberne jo tilsidst ingen steder at bo, fordi hele regnskoven var fældet.....

Det var egentlig mest henvendt til Filuca, for troede ikke Milas forstod så meget af det, men da Filuca så lige tog en ekstra kugle og kylede over til Milas råbte han højt og helt desperat: "Neeeeeeej, ikke kast' med abekatte"!!!!!!!!

Ha ha ha, jeg var helt færdig af grin, han havde da alligevel forstået noget af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Annette

sådan han skal nok blive miljøbevidst

Anmeld

13. marts 2010

Tina2

Annette skriver:

sådan han skal nok blive miljøbevidst

Jep, de unger ender sikkert med at sidde og hyle over programmer på Animal Planet som deres mor gør, når dyr ikke bliver behandlet godt....

Anmeld

14. marts 2010

Fines mor

Hahaaa som forkæmper for Miljøet, og ansat i Miljø´ets sag så syntes jeg det er godt du forsøger;-) Her kommer der også mange guldkorn, og ikke mindst spørgsmål på den bekostning hahaaa

Anmeld

14. marts 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Hahaaa som forkæmper for Miljøet, og ansat i Miljø´ets sag så syntes jeg det er godt du forsøger;-) Her kommer der også mange guldkorn, og ikke mindst spørgsmål på den bekostning hahaaa

Ja, man må jo prøve hvor man kan.... Og sådan noget med papir er i hvert fald noget vi alle kan prøve at spare lidt på:-)

Og jeg ELSKER jo dyr, så alt hvad der kan gøres for at hjælpe dem lidt synes jeg er værd at bruge tid på.....

Anmeld

15. marts 2010

Susan1978

nårrhhhh... ja jeg måtte jo grine lidt... men hvor er han sød..

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

nårrhhhh... ja jeg måtte jo grine lidt... men hvor er han sød..

Ja, jeg gik og smågrinede af ham resten af dagen... Total desperat var han da Filuca kylede med det papir, ha ha!

Men der er nu røget en del toiletpapir i toilettet siden, ved ikke lige hvorfor han synes det er så sjovt at stå og rykke det af, smide det i toilettet og rykke ud!!!!

Anmeld

17. marts 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

Ja, jeg gik og smågrinede af ham resten af dagen... Total desperat var han da Filuca kylede med det papir, ha ha!

Men der er nu røget en del toiletpapir i toilettet siden, ved ikke lige hvorfor han synes det er så sjovt at stå og rykke det af, smide det i toilettet og rykke ud!!!!

årh der har Emil også været... 

7*9*13* - så har han ik gjort det længe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.