Se havd jeg har brugt min lørdag på.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

twinsmama

hvor er det godt fundet på,, det er du go´ til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
lotte30 skriver:

ej hvor er de fine  havde egentlig også bestemt mig for at få lavet nogle på min datters væg, hun er helt vild med hello kitty, jeg har bare ikke fået taget mig sammen endnu var de svære at lave??

Hvis du ikke laver dem for små, er de ikke svære at lave.

Jeg printede dem ud i A4 størrelse, nogle af dem lidt mindre, det syens jeg er en passende størrelse

Anmeld

14. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Ranarupta skriver:

Ihh, hvor fint!

Kommer du ikke lige og laver dét i mit soveværelse? 
Jeg eeeeelsker Kitty!

/Karina, der har en Hello Kitty-tatovering...  

Jo det kan jeg godt, du siger bare til

Har lige sat kæresten igang med at tænke på hvordan han laver en seng til Malou, med Kitty hovedet som hoved og fod gæred (staves?). Så det skal han igang med på et tidspunkt

Anmeld

17. marts 2010

DkzMariia

Ej hvor er det bare sødt!  Vil også igang med at fryde min lille drengs væg - dog ikke med Hello Kitty, men tænker på noget traktor/biler eller ligende.

Hvilken mailing har du brugt? Er det også maling du tegner stregerne op med?

- Maria.

Anmeld

17. marts 2010

lion

Hvor er det bare godt lavet.

Hvordan har du gjort det?

Anmeld

17. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
DkzMariia skriver:

Ej hvor er det bare sødt!  Vil også igang med at fryde min lille drengs væg - dog ikke med Hello Kitty, men tænker på noget traktor/biler eller ligende.

Hvilken mailing har du brugt? Er det også maling du tegner stregerne op med?

- Maria.

Takker Det kræver virkelig tålmodighed

Jeg har brugt lidt af hver til at male dem. Noget af det er farveprøver fra en malerforretning, som jeg har har brugt til noget andet, den røde farve er noget restmaling jeg havde fra da vi malede stuen også havde jeg nogle andre farver fra engang hvor jeg synes at jeg skulle se om jeg kunne male på lærreder (tror jeg det hedder), det er nogle farver jeg har købt i Bilka på et tidspunkt. Det er sådan nogle tuber. Også har jeg blandet dem.

De sorte streger har jeg malet med det sorte maling fra tube. Jeg kan lige prøve og finde ud af hvad den hedder når jeg kommer hjem, hvis det er..

Anmeld

17. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
lion skriver:

Hvor er det bare godt lavet.

Hvordan har du gjort det?

Takker

Jeg har gjort det på en meget besværlig måde men det virkede. Det var en pludselig indskydelse jeg fik, også kunne jeg ikke vente med at gå igang.

Jeg har googlet Kitty og printet en masse billeder ud i A4 størrelse, tegnet dem over på bagepapir og klistret dem op på væggen, også har jeg så løsnet den ene side igen, så det kun sidder fast med 2 stk. tape, også har jeg taget en tynd sprittuch og tegnet stregerne op på bagsiden af bagepapiret også har jeg "trykket" det op på væggen så det er kommet et sort aftryk på væggen, også har jeg efterfølgende malet det der skulle males. Alt det der er hvidt er bare væggen der er hvid.

Det nemmeste ville være hvis man kunne låne en transporent et eller andet sted og så lægge det op på den, så er det lige til at tegne efter på væggen.

Anmeld

17. marts 2010

DkzMariia

Mamman skriver:

Takker Det kræver virkelig tålmodighed

Jeg har brugt lidt af hver til at male dem. Noget af det er farveprøver fra en malerforretning, som jeg har har brugt til noget andet, den røde farve er noget restmaling jeg havde fra da vi malede stuen også havde jeg nogle andre farver fra engang hvor jeg synes at jeg skulle se om jeg kunne male på lærreder (tror jeg det hedder), det er nogle farver jeg har købt i Bilka på et tidspunkt. Det er sådan nogle tuber. Også har jeg blandet dem.

De sorte streger har jeg malet med det sorte maling fra tube. Jeg kan lige prøve og finde ud af hvad den hedder når jeg kommer hjem, hvis det er..

Super! Mange tak, må du gerne

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

kan du ikke komme forbi hod mig og lave nogel til min datter--hun er heæt tosset med hallo kitty.

det er rigtig flot

Anmeld

17. marts 2010

RumlesMor

Uhh...min datter ELSKER alt med Hello Kittty, hun ville skrige af begejstring for sådan et værelse! Flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.