Lidt om regnskovens aber;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Ranarupta

Tina2 skriver:

Ja, det samme her... Kan bare SLET ikke ha' det   Tror slet ikke jeg kunne være prof hvisjeg arbejdede som dyrepoliti derovre, tror sgu jeg ville smadre ejerne til de stakkels dyr......

Ja, sådan har jeg det også! Bliver rasende på de idioter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Kvindemin

Tina2 skriver:

Filuca, 6 år og Milas, snart 3 år sad igår og rykkede en masse køkkenrulle af og rullede til kugler som de kylede efter hinanden....

Jeg sagde så at de skulle holde op med det, og at det var lavet af træer i regnskoven, så mn skulle- ligesom med det papir de tegner på, passe lidt på ikke at bruge for meget, for så havde aberne jo tilsidst ingen steder at bo fordi hele regnskoven var fældet.....

Det var egentlig mest henvendt til Filuca, for troede ikke Milas forstod så meget af det, men da Filuca så lige tig en ekstra kugle og kylede over til Milas råbte han højt og helt desperat: "Neeeeeeej, ikke kast' med abekatte"!!!!!!!!

Ha ha ha, jeg var helt færdig af grin, han havde da alligevel forstået noget af det

Nåe, det er da for sødt

Anmeld

21. marts 2010

JustAnotherName

Tina2 skriver:

Filuca, 6 år og Milas, snart 3 år sad igår og rykkede en masse køkkenrulle af og rullede til kugler som de kylede efter hinanden....

Jeg sagde så at de skulle holde op med det, og at det var lavet af træer i regnskoven, så mn skulle- ligesom med det papir de tegner på, passe lidt på ikke at bruge for meget, for så havde aberne jo tilsidst ingen steder at bo fordi hele regnskoven var fældet.....

Det var egentlig mest henvendt til Filuca, for troede ikke Milas forstod så meget af det, men da Filuca så lige tig en ekstra kugle og kylede over til Milas råbte han højt og helt desperat: "Neeeeeeej, ikke kast' med abekatte"!!!!!!!!

Ha ha ha, jeg var helt færdig af grin, han havde da alligevel forstået noget af det

haha, iiihhh hvor sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.