Sommerferien :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

lonemus

Har I fået bestilt den eller lagt planer for den??

Vi skal 3 dage til Legoland, glæder mig enormt meget...vores første ferie med overnatninger efter vi har fået børn, så det bliver bare skønt - osse for børnene

Ellers skal vi på nogle en-dags-ture til Knuthenborg osv.

Vi holder kun 2 ugers sommerferie (sådan er livet som selvstændig) Men så har vi planer om et par dage i Lalandia senere på året

Næste år håber jeg på vi skal ud og rejse....så lige at en rejse for 4 koster omkring 20.000.- kr - KUN FOR REJSEN OG HOTEL!!!! Syntes dæleme det er mange penge....der skal jo osse lige lommepenge oveni....nå, men det må vi se på til næste sommer..kunne være lækkert at komme sydpå igen

Hvad skal I??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

3rollinger

Jeg skal til Danmark med mine 3 unger i halvanden til to maaneder. Sidst paa ferien kommer min mand saa ogsaa til Danmark.

Vi skal bo hhv hos min mor og i hendes sommerhus, saa det bliver forhaabentlig ikke den store udskrivning.

Mht de 20000, saa tror jeg det kan goeres billigere. LIge nu kan man f.eks komme til Madrid tur/retur i juni for 900 kr pr person. Og sikkert ogsaa mange andre steder. Lidt billigere for smaa boern omend ikke meget. Og saa tror jeg da man kan leje et hus for 8000-10000 i et uge eller to (har ikke checket).

Men jo, det er dyrt at tage paa ferie. Ogsaa derfor vi vaelger "casa de la mama". En dag vil jeg ogsaa rigtig gerne paa "rigtig" ferie.

Trine

Anmeld

13. marts 2010

lonemus

3rollinger skriver:

Mht de 20000, saa tror jeg det kan goeres billigere. LIge nu kan man f.eks komme til Madrid tur/retur i juni for 900 kr pr person. Og sikkert ogsaa mange andre steder. Lidt billigere for smaa boern omend ikke meget. Og saa tror jeg da man kan leje et hus for 8000-10000 i et uge eller to (har ikke checket).

Men jo, det er dyrt at tage paa ferie. Ogsaa derfor vi vaelger "casa de la mama". En dag vil jeg ogsaa rigtig gerne paa "rigtig" ferie.

Trine

Vi kiggede osse på et sommerhus i Jesper Hus - det kostede 12.-14.000 kr i en uge.........det skal lige siges, at det er i juli måned vi har kigget, osse med en rejse sydpå, hvor vi gerne ville til Kreta eller spanien.

Men for pokker jeg syntes det er vildt dyrt.....

Lyder dejligt du skal hjem på ferie

Lone

Anmeld

13. marts 2010

Stumpen

Vi skal ingenting... Jeg skulle gerne finde et arbejde og har ingen feriepenge, så det hele hænger sammen.. Men endagsture skal vi da på.. Vi har snak om legoland og givskud i år.. Vil også gerne til Jesper hus blomsterpark igen.. og så måske på en lille ferie hos min morbror i Aalborg og så en tur i zoo og tivoli...

Så skal vi selvfølgelig have årskort til Jyllands minipark zoo der ligger 10 min herfra..

Anmeld

13. marts 2010

Munder

Vi har vundet et sommerhus i Jylland gennem Glenn's arbejde, så det skal vi i en af ugerne. Resten af tiden skal vi hygge, forhåbentlig på stranden, evt en tur til Knuthenborg og så nogle endagsture til Zoo mm. Vi planlægger med vilje ikke for meget, da det er vigtigt for os, at vi kan være lidt spontane i ferien.

Ingen af os er til de store udenlandsrejser, vi er mere til sommerhusferie.

Andrea hun er så heldig, at hun nok skal en uge ud og sejle med mormor og morfar, men det bliver i en anden uge end dem vi har ferie i.

Anmeld

13. marts 2010

Smølf

Vi skal til Rhodos på et all inclusive hotel i juni med 4 andre vennepar plus børn.

Det tror jeg bliver rigtig skægt. Derudover regner vi med at låne et sommerhus eller cruise rundt hos andre venner med sommerhus...

Og så skal jeg vist også ligge hjemme i haven som en anden strandet hval og nyde barslen inden den bette kommer

Anmeld

15. marts 2010

Heidi B

Hmmm, nu trådte du lige på en ligtorn.... For jeg skal ingen steder.... .

Vi har besluttet at betale gæld til min mor, Ikke meget men alligevel og så min skat på 8000. Så vi bliver i costa del baghave. Tager nogle dage til jylland, og så eller ture hjemmefra.

Tager halvanden uge med Jesper og drengene i juni, en uge med Jesper drengene og Ida i juli, og så holder Jeppe, Mikkel og jeg en uge i forbindelse med deres fødselsdag i august/ start sep.

Drengene får så 4 ugers sommerferie, og det er da dejligt...

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Vi tager 4 dage på sydpå som man kommer på Sjælland, nemlig lalandia..

Anmeld

16. marts 2010

Charlie

Her er akt ogsaa planlagt. Vi skal hjem til Danmark og i sommerhus i hhv. Skagen og Loenstrup, ganske som vi plejer. Det er saa dejligt nemt, naar svigerforaeldrene har et par sommerhuse, vi kan laane, og saa vil vi jo gerne til DK. Vi skal ikke lave andet end at vaere sammen og hygge os og nyde at Tue ikke skal paa arbejde. Han arbejder jo normalt 12 timer om dagen, saa det er ikke meget, han faar set drengene.

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.