brug for hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

starsofheaven

nogle der har erfaring med de der swimmers bleer.. skal nemlig i svømmehalen i dag med min datter.. så vil lige høre hvad i synes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Halbschön

starsofheaven skriver:

nogle der har erfaring med de der swimmers bleer.. skal nemlig i svømmehalen i dag med min datter.. så vil lige høre hvad i synes?

Det er dem fra Huggies, ik? Vi bruger dem til lille Nicolai, og vi har  kun haft god erfaring med dem

Anmeld

13. marts 2010

starsofheaven

Renée88 skriver:

Det er dem fra Huggies, ik? Vi bruger dem til lille Nicolai, og vi har  kun haft god erfaring med dem

jo det er lige dem, havde egentlig tænkt mig at give hende den på inden under hendes bade dragt, det er nemlig ikke sådan en hvor det holder på et "uheld"..

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

starsofheaven skriver:

jo det er lige dem, havde egentlig tænkt mig at give hende den på inden under hendes bade dragt, det er nemlig ikke sådan en hvor det holder på et "uheld"..

Lyder som en god ide, vi har godt nok badeshorts med badeble i.. Men svømmebadet her i Kolding kræver at de både har sådan en svømmeble på OG badetøj..

Men de er nu rigtig gode, synes jeg.. Vi har ikke haft uheld med dem

Anmeld

13. marts 2010

starsofheaven

Renée88 skriver:

Lyder som en god ide, vi har godt nok badeshorts med badeble i.. Men svømmebadet her i Kolding kræver at de både har sådan en svømmeble på OG badetøj..

Men de er nu rigtig gode, synes jeg.. Vi har ikke haft uheld med dem

okay og tak for dit svar god dag!

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Dem har vi også brugt!

Anmeld

13. marts 2010

SaNiNa

Dem bruger vi osse.

og så får han badebukser uden på osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.