Vil lige komme med et lille pip.
Det er ikke så meget jeg har tid til at være herinde for tiden, da jeg er i praktik, og der er jo fuld knald på konstant. Skøøønt :)
Jeg er kommet i 1.C på Stolpedalsskolen i Aalborg, og det er bare nogle skønne unger. Jeg ved godt man ikke må favorisere, men især én af drengene er bare så kær og charmerende. Han kunne godt blive Tristans nye storebror *G*
Jeg satser jo på udskolingen, når jeg engang kommer ud, så det er ikke det bedste klassetrin jeg kommer ud i, men det giver en masse god erfaring og indsigt omkring indskolingen. Jeg har spurgt hjemkundskabslæreren om jeg må komme ned i hans timer, når jeg har tid, for at observere, og det må jeg gerne - det er jo også lidt ældre klasser. Han er superflink og vil gerne fortælle om faget. Han fortæller mig de mangler vikarer på skolen, så jeg får en snak med Bente, som ansætter folk. da hun får at vide, at jeg har hjemkundskab på liniefag, bliver hun helt begejstret, om jeg kunne tænke mig timer i det fag, og det vil jeg jo supergerne. Det kan være lidt svært at finde vikar til hjemkundskabstimer, da man ikke bare kan smide hvem som helst derind. Nå, men indtil videre skal jeg vikariere tre onsdage i februar :D Det er for et hold med drengene fra en 6. klasse...så der skal sq nok komme liv i det lille skolekøkken 8D
Idag kommer Bente hen til mig, om jeg kunne tænke mig fire vikartimer på mandag. Jo, jo...den var jeg da klar på. Så viser hun mig timerne. TO TYSK OG TO I A.K.T. KLASSEN!!!! For det første er jeg SÅ ringe til tysk...vil sq hellere i fysiklokalet!!! Der ud over er A.K.T. klassen dén klasse, man sætter alle de "håbløse tilfælde" i. Dvs én klasse med ALLE de værste bøller - for nu at sige det på almindelig dansk *S*
Så jeg skal da nok få min sag for *G* Og så som mine første vikartimer, hvor jeg ikke bare lige kan spørge praktiklæreren til råds. Der var flere af mine medstuderende, der mente, at jeg var noget modig - men det bliver da en spændende udfordring. Glæder mig hvertfald :)
Det går forrygende med Tristan. Han er ved at få de næste fire tænder, så nu er han snart oppe på 16. Han er den sjoveste, skønneste, kærligste knægt - og på alle måder så mild og nem. Han er utrolig ivrig for at hjælpe til og lære. Hver dag er han opsøgende med at vide hvad dét er og hvad dét hedder.
Igår spillede han fodbold med Sef for første gang. indtil nu er det gået med at Sef har sparket til bolden og Tristan har kastet den. Igår fandt han så ud af, hvordan det er med dén bold, og begyndte at småløbe ind i den og forsøgte at sparke. Det så bare så sjovt ud :P
Nå, jeg vil ind og slænge mig på sofaen. Sef er ikke hjemme i aften og selvom vi altid nyder hinandens selskab, så er det sq hyggeligt med en aften alene ind imellem.
Knus til alle jer skønne quinder
Rikke :D
Anmeld