Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder og skal bestille noget sommertøj til Emily og bliver i tvivl om hvilken størrelse jeg skal vælge...
Hun bruger 92 nu. Næste størrelse er jo 98... men passer hun den eller skal jeg købe i 92. Hun er jo ikke så stor, men kan måske forestille mig at 92 bliver for lille hen over sommeren.
Hvad størrelse køber i til jeres PIGER i tøj der skal bruges til foråret/sommeren?
AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid P skriver: Vi køber 98 nu... Smilla bruger også 92 nu, men der er nogle ting hvor 98 allerede passer hende. Og hvis det er kjole, t-shirts osv, så gør det jo ikke noget at det er lidt stort i starten...
Vi køber 98 nu... Smilla bruger også 92 nu, men der er nogle ting hvor 98 allerede passer hende. Og hvis det er kjole, t-shirts osv, så gør det jo ikke noget at det er lidt stort i starten...
Same here
jeg køber str. 98, men nu er Freja også høj og lettere tykmavet
tarrrk tøzzer.
Så røg der lige en del tøj str. 98 i kurven og dankortet revet lidt
Oliver er lige imellem 92 og 98, det er dybt frustrerende. På bluserne er ærmerne er for korte i 92 og for lange i 98 ellers passer begge størrelser ham fint.
Så han får sommertøj i str 98, har været inde på H&M's hjemmeside og udvalgt en masse. Skal bare lige have nerver til at trygge på køb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128