muuuuh :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hæhæ...

Jeg har lige malket ud for første gang - mest for at se om jeg kunne, og sikke en succes! Har købt en Avent brystpumpe og det lykkedes at få 30 ml ud lige efter jeg havde ammet

Synes bare det er super skønt at det kunne lade sig gøre, for det betyder jo at Daniel og jeg, forhåbentlig, kan aflevere prinsessen og en røvfuld brystmælk hos bedsteforældrene og tage på date

Jeg er SLET ikke klar til at aflevere hende endnu, men hvis jeg allerede kan få så meget ekstra ud nu, så synes jeg det ser fortrøstningsfuldt ud!

Følte mig lidt som en malkeko lige da jeg gik i gang, men heldigvis var det slet ikke ubehageligt (smertefuldt) som jeg havde frygtet...

Nå.. det var egentlig bare lidt pral over at jeg kunne malke ud allerede

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Hæhæ...

Jeg har lige malket ud for første gang - mest for at se om jeg kunne, og sikke en succes! Har købt en Avent brystpumpe og det lykkedes at få 30 ml ud lige efter jeg havde ammet

Synes bare det er super skønt at det kunne lade sig gøre, for det betyder jo at Daniel og jeg, forhåbentlig, kan aflevere prinsessen og en røvfuld brystmælk hos bedsteforældrene og tage på date

Jeg er SLET ikke klar til at aflevere hende endnu, men hvis jeg allerede kan få så meget ekstra ud nu, så synes jeg det ser fortrøstningsfuldt ud!

Følte mig lidt som en malkeko lige da jeg gik i gang, men heldigvis var det slet ikke ubehageligt (smertefuldt) som jeg havde frygtet...

Knus Caroline

Hehe, jamen så tillykke da.... det er lige en god sjat til kaffen

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Dejligt...

Anmeld

12. marts 2010

Vingummien

Den pumpe havde jeg også. Men kan gøre ondt hvis du pumper for længe i træk, så husk på det

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

Seeejjttt Jeg var også vildt produktiv efter bare 2 dage og nu går det bare slag i slag. Jeg har altid et par bøtter mælk i fryseren, så der altid er mad på lager, hvis jeg skal noget.

Mit trick mht. udmalkning er, at jeg har ladet Laura sutte kun ved det ene bryst en halv til hel dag, hvorved det andet til sidst har bugnet af mælk, som så lige har været til at malke ud. Når der har været rigtig meget, har jeg kunne malke 150 ml. ud på et bryst, så har jeg ikke skulle malke ud af flere omgange, men har kunne komme det i en bøtte af én gang

K.h. Linda.

Anmeld

12. marts 2010

TbCp

Uha jeg kan huske de maskiner de havde på sygehuset... sådan nogle elektriske skrumler.... det var VIRKELIG en malkemaskine

Men fedt at i nu har mulighed for at gemme noget til i en dag skal afsted nogle timer uden den bette

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Uha jeg kan huske de maskiner de havde på sygehuset... sådan nogle elektriske skrumler.... det var VIRKELIG en malkemaskine

Men fedt at i nu har mulighed for at gemme noget til i en dag skal afsted nogle timer uden den bette

Husker også tydeligt dem fra OUH. Man rullede dem ind på stuen og så var det ellers i gang med en flaske i hver hånd Jesus.

Anmeld

12. marts 2010

TbCp

Baagøe skriver:

Husker også tydeligt dem fra OUH. Man rullede dem ind på stuen og så var det ellers i gang med en flaske i hver hånd Jesus.

Ja lige præcis!
Sådan nogle der lignede de var lavet lige omkring den industrielle revolution

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

Hæhæ...

Knus Caroline

ej hvor skønt

den brystpumpe du har fra avent er det den helt alimindelige, den som ikke er elektrionisk ? er det den her ?

http://www.babyshoppen.com/shop/avent-isis-brystpumpe-746p.html

ville da lige høre om du så synes den er god, når du fik sådan en succesoplevelse

Anmeld

13. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

ej hvor skønt

den brystpumpe du har fra avent er det den helt alimindelige, den som ikke er elektrionisk ? er det den her ?

http://www.babyshoppen.com/shop/avent-isis-brystpumpe-746p.html

ville da lige høre om du så synes den er god, når du fik sådan en succesoplevelse

det er den elektriske man kan også bruge den manuelt eller med batteri

jeg er vildt glad for den - og i øvrigt i fuld gang mens jeg skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.