Walther og Trofast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

KHS

Anasmor skriver:

Det var så lidt Katja... blev super glad for udfordringen, og det viste sig jo åbenbart at jeg godt kunne modellere dem .. griner..

Er virkelig spændt på hvad du siger til smagen... håber du får tid til at skrive tilbage

Knus Stinna.. (der sætter yderligere to kager ind i løbet af weekenden )

Og tak fordi du troede så meget på mig at du orkede den lange vej for en kage...

Helt, helt fantastisk kage!!! På alle måder! Uvurderligt ansigtsudtryk, da min bror så den, og det smertede næsten i hjertet, da den blev skåret ud...

Men var MEGET nysgerrig på smagen, og jeg må sige, at det oversteg ALLE mine forventninger! Uovertruffen smag. Er meget imponeret over, at den faktisk ikke var mere sød end den var... Rigtig god sammensætning!!! Kan kun anbefales!

Mine drenge er absolut ikke "kage-børn", men stakittet faldt i rigtig god jord

Figurene er taget af og gemt. Dem kunne vi altså ikke nænne at spise!

Som jeg har skrevet til dig, så vender jeg frygtligt tilbage med flere bestillinger, når chancen byder sig   Det er altså en super skøn (og slet ikke forventet) gave at give andre!

Mange hilsner, Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Anasmor

Nej hvor er jeg glad for at I kunne lide den.. kan forstå han blev glad for den...

Tusinde tak for tilbagemeldingen, har virkelig været spændt på din "dom"

Knus Stinna

Anmeld

13. marts 2010

ka li ja

sindsyg flot kage!!! waaaauw!

hvad tager du for sådan en som den, og hvor mange er der til? og hvordan har du lavet 40 tallet så det kan stå?

Anmeld

14. marts 2010

mamalicious

Hold da helt op !!!! HVOR ER DEN BARE FANTASTISK !!

Figurene ligner jo på en prik.... - Måske du skulle få dig et lille bi-job, som figurlaver til modeller film??? Den ser SÅ prof ud!!

Er simpelthen blown away over dine kreative evner !!!!!

Kram fra mamalicious, som venter med længsel på at se fe/alfe kagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.